Як би ви схарактеризували сорокарічну кар’єру в 63 образах? У світі, вільному від Covid-19, ювілейне шоу Майкла Корса було б найбільшою подією у сфері моди зі знаменитостями в перших рядах і гламурною вечіркою після показу. Замість цього ми вчора ввечері дивилися з екранів наших комп’ютерів і телефонів на Наомі Кемпбелл, Гелену Крістенсен, Беллу Гадід, Ірину Шейк, Керолайн Мерфі і Шалом Гарлоу, які прикрасили 45-ту вулицю Бродвею блискітками й подвійним кашеміром. Замість шампанського була їжа від Russ & Daughters, а замість його фірмової пробіжки подіумом Корс записав повідомлення на плівку, у якому оголосив про пожертви для благодійної організації The Actors Fund.
Вчора в жителів Нью-Йорка була рідкісна можливість на власні очі побачити мінішоу Майкла Корса. Негативний результат експрес-тесту на коронавірус давав змогу потрапити в простір Chelsea Gallery. Дизайнер сказав, що під час простою через пандемію він шукав якісь "сполучні нитки", які б уособили 40-річчя бренду. "Безумовно, позачасовість — це те, чим ми завжди пишалися, і я думаю, що наші клієнти справді цінують це", — сказав Майкл Корс.
Майкл Корс — стійкий прихильник моди Нью-Йорка. Раніше він прикрашав свій подіум блиском Mad Men, потім — Studio 54, однак його колекції завжди оптимістичні, завжди непохитні. Багато з того, що він робив спершу, ми тепер сприймаємо як належне. Наприклад, голі ноги взимку, несподіване поєднання коктейльної сукні, інкрустованої стразами, і чоловічого пальта, або вечірній вихід у строгому атлетичному стилі — майці зі шкіряними ремінцями й туфлях на підборах у тон. "Поєднання крайнощів пишності й гламуру з простотою та легкістю", — так він резюмував свій підхід. У рік, коли Інститут костюма вперше за десятиліття головною темою вечора оголосив американську моду, здається, важливо визнати: багато з того, що ми називаємо "американський спортивний одяг" — це спортивний одяг авторства Корса.
Дивлячись у минуле й водночас думаючи про майбутнє, дизайнер поставив QR-коди на добірку з 16 образів, відроджених з архівів. Швидке сканування дасть змогу розблокувати оригінальні подіумні кліпи з образами й сучасні висловлювання дизайнера про їхнє створення. Жінка, яка придбала, наприклад, образ 48 (мінісукня, прикрашена кристалами з колекції Resort 1991 року), дізнається про той стрес, якого зазнав дизайнер, коли позичив цей популярний виріб кільком журналам для фотосесій. "Мені подобається, що за 20 або 30 років у них буде історія, вбудована в їхній одяг", — сказав дизайнер.
З огляду на наш колективний досвід останніх 13 місяців карантину, повернувшись на 45-ту вулицю, Корс зробив ставку на розкіш і гламур. "Людям захочеться вийти на вулицю, гарно вдягнутися — у деяких випадках навіть надмірно. Дівчата підуть за гамбургерами в коктейльних сукнях і на високих підборах". Це шоу було прагненням дизайнера вдягнути їх для тих особливих моментів. Так на шоу з’явилися: спідничні костюми в картатий або анімалістичний візерунок, мінімалістичні сукні зі спокусливими вирізами на талії, всілякі брючні костюми, шкіряні тренчі, пальта з лакованої шкіри, хутряні дублянки, подібні до вати, і "дуті" пуховики. Корс однаковою мірою зосередився як на повсякденному одязі, так і на вечірніх виходах. Фасони й силуети дизайнерського вбрання були чистими, гладкими й гострими, як бритва, чи то йшлося про вовну "принц Уельський", чи то чорну шкіру. Завершила колекцію серія вечірніх суконь із шовкового джерсі, розшитих вручну блискітками. Кожен образ був доповнений гострими лодочками, туфлями-слінгбеками або босоніжками з тонкими ремінцями.
Всю колекцію Michael Kors Collection осінь-зима 2021/2022 дивіться тут.