Український бренд KARAVAY поділився новою концепцією розвитку бренду й представив кілька нових колекцій.
Новий підхід бренду KARAVAY визначає ідея руху від часткового до загального — від одиничного вбрання, майстерно виготовленого за індивідуальним замовленням, до речей-архетипів, на яких ґрунтується драматургія жіночого костюма. У пошуках альтернативи сучасній моді з її орієнтацією на уявну новизну Ірина Каравай повертається до джерел кравецької майстерності й класики, що мають імунітет до швидкоплинних трендів.
На зміну сезонним колекціям прийшла позасезонна концепція Neoclassic, у якій дизайнерка звертається до традиційних силуетів формального одягу й представляє власний погляд на класичний канон сучасної моди. Погляд, звернений до суті речей, їхньої історії, функції, характеру й сфери культурних значень. Погляд чіпкий і предметний, сфокусований на ключових фізичних параметрах — лініях, пропорціях, конструкційних рішеннях і декорі.
Монохромна колекція Black'21, яка стала реакцією бренду KARAVAY на глобальні зміни підходу до споживання моди, містить 30 предметів одягу та аксесуари і ювелірні прикраси. Кожна модель уособлює довершений авторський задум на тему основ жіночого гардероба та виготовлена в чорному кольорі.
Разом з основною колекцією KARAVAY представляє Love'21 — перший капсульний дроп цього року, присвячений коханню. Натхнені силуетами спортивного одягу сукні й топи з вовняного джерсі прикрашає декоративне плетіння в техніці інкрустації, яку розробили майстри ательє KARAVAY для колекції Pixel сезону осінь-зима 2011 року. Доповнюють любовний сет нові вироби з ювелірної лінії.
Концепція Neoclassic втілюватиметься впродовж трьох років у позасезонних колекціях і тематичних дропах. Речі виготовляються у двох форматах — за індивідуальними мірками (для традиційного пошиття складноскроєних пальт і жакетів) і під замовлення з можливістю персоналізації (передбачено до трьох опцій кастомізації). Дотримуючись принципів сталого розвитку, KARAVAY відмовляється від звичної для ready-to-wear практики створення стокового асортименту й складських запасів. Тираж кожної моделі лімітований на розсуд бренду та відповідно до природних обмежень власного виробництва.