Перша повноцінна колекція нового креативного директора Burberry, Ріккардо Тіші, показала, наскільки сильно дизайнер хоче зібрати всі покоління клієнтів Будинку під умовною "парасолькою" британського бренду. "Мати і донька, батько і син", – сказав Тіші про свій довгоочікуваний дебют, а назвав його Kingdom. "Це схоже на клаптикову ковдру, така собі суміш британського способу життя", – прокоментував своє бачення колекції Ріккардо.
Сам показ був більш структурований, ніж згадана вище "клаптева ковдра" і складався з трьох частин: тонкої, розслабленої і вечірньої. Головне завдання Тіші, як креативного директора, поділився він сам, полягає в тому, щоб відновити інклюзивне відчуття рівноваги у Burberry. У новій колекції він змішав знакові речі за всю історію бренду та представив свій погляд на еволюцію Burberry. Плащі, модернізовані широкими жорсткими поясами і чорні вечірні сукні, класична клітка Burberry, трансформована в смужку і шарфи, що перекочували на пояс, традиційні шовкові блузки та принт з оновленим лого, шерстяні костюми і пончо-дощовики були зібрані в більш ніж сотню образів і воістину це титанічна праця, результати якої можна ще довго розглядати.
Весь показ можна переглянути тут.