В останній день Тижня моди в Мілані відбулося одне з найбільш пишних шоу – Dolce & Gabbana, в якому Доменіко Дольче і Стефано Габбана знову довели, що massimalismo – слово, що характеризує їхній бренд ліпше всього.
Подіум дизайнери оформили в бароковому стилі, як вхід до церкви Oratorio di Santa Cita в Палермо, а відкрили показ не моделі, а дрони – вони по повітрю несли сумки з нової колекції. Вплив католицизму відчувалося протягом усього шоу – парча, оксамит і фактурні жаккарди викликали асоціації з Ватиканом, як і колірна гамма, що нагадує про одяг кардиналів.
Почуття гумору – ще одна важлива риса Доменіко Дольче і Стефано Габбана. Церковні мотиви вони грамотно переплітають з сувенірною продукцією, яка для мільйонів туристів якраз і стає способом хоч якось наблизитися до цього закритого світу. "Я вірю в Бога і перед кожним показом відвідую церкву, – розповідає Стефано Габбана. – Але я ставлюся до цього легко, мені не потрібна зовнішня мішура, щоб поговорити з ним".
Попри складність заявленої теми, колекція у італійців вийшла життєрадісною, урочистою і яскравою, як у них завжди й буває. Тут знайшлося місце і шифоновим сукням з акварельними принтами, і фірмовим сексуальним корсетам, адже, де є місце вірі, є місце й гріху, а також спортивній естетиці, що стала для багатьох вірою ХХI століття, й усьому за що перед Dolce&Gabbana схиляються шанувальники всього світу. Тут головне пам'ятати – не сотвори собі кумира, модного чи будь-якого іншого.