Шведський ритейлер H&M представив рекламну кампанію до нової екоколекції Conscious Exclusive сезону осінь-зима 2018/2019. Її обличчям стала китайська топ-модель Ліу Вень.
Сама колекція – романтична і трохи ностальгійна. Натхненна вона мистецтвом створення гобеленів, тому особливу увагу приділили розмаїттю представлених фактур. З принтів головним став флористичний малюнок – дрібні бутони мають драматичний і казковий водночас вигляд. Також в колекцію увійшли светри з переробленого кашеміру, брюки та спідниці з оксамиту, який, в свою чергу, отриманий з переробленого поліестеру, а також струмливі сукні з 100% органічного шовку.
"Ми надзвичайно задоволені отриманим результатом, адже на створення цих перероблених тканин, особливо оксамиту, ми витратили багато часу і сил, – коментує Сесілія Бранштейн, директор зі сталого розвитку в H&M. – Різноманітність фактур і збереження якості були нашими ключовими пріоритетами в процесі переробки. Також в новому сезоні ми використовували залишки матеріалу ECONYL® з минулої колекції. Нічого не повинне пропадати".