Світлана Бевза вже вдруге показується в Нью-Йорку. У цьому сезоні команда лейблу перенесла шоу в просторі студійні простори Spring Studios. Чи то природнє освітлення, чи то цікавий стан дизайнерки (Світлана чекає на другу дитину) зіграли свою роль, але нова колекція виглядала легше й повітряніше аніж її попередні роботи.
У програмних записах Бевза каже про новий тип елегантності, який намагається сформулювати на прикладах сімейства Тенненбаум і Анни Вінтур. Вочевидь, мова про пухові пальта, стилізовані під хижацьке хутро. Чи прочитала нью-йоркська публіка в агресивному леопардовому принті цю риму залишається запитанням. Утім, на фоні найефектніших виходів були й найбільш абстрактні – білосніжна сукня з рельєфами білизни і глибоким декольте на Аллі Костромичевій, вбрання зі складними підзбірками, які повторюють форму панчішних поясів у ніжній пастельній гамі. Про колекції Bevza рідко думаєш у контексті сексуального вбрання, але саме воно й привертало увагу.
Не дивлячись на любов до мінімалізму Бевза не боїться спритних стилістичних прийомів. Наприклад, використовує поясні сумки, які одягаються поверх делікатних шовкових суконь або грайливі пудрові банти, що працюють на контрасті з владними тренчами з масивною лінією плеча. Улюблені силуети наших мам Бевза намагається полегшити за допомогою легкого шовку і V-подібних вирізів на сукнях і блузах. Коли дизайнерка перестає користуватися цитатами радянського минулого, чим займалась в останніх колекціях, вона віднаходить нові форми, в яких є усвідомлення того, як працює жіноче тіло й що спрацьовує на ньому.
Одним з найкращих виходів на показі Bevza був комплект спідниці з асиметричною шерстяною накидкою з глибокими вирізами. Він виглядав строго й звабливо водночас. Хочеться, щоб дизайнерка продовжила роботу у цьому напрямку в майбутньому.