Louis Vuitton представив кампанію для колекції осінь-зима 2020/2021, режисером і фотографом якої став сам Ніколя Жескьер.
За шість років роботи в Louis Vuitton Ніколя Жескьер сформував впізнаваний образ бренду, де надзвичайно важливими є форми і тканини. Унікальна здатність Жескьера через особливе бачення поєднувати у творчості різні культури і покоління допомогла бренду здобути перевагу на ринку предметів розкоші. У новій осінньо-зимовій колекції Жескьер продемонстрував своє гостре світовідчуття і через рекламну кампанію сезону.
"Я подумав, що було б цікаво поширити мою роботу і на фотомистецтво, завершити творчий процес створення колекції остаточною пунктуацією. Все, що присутнє у цій "портретній галереї", обрано з моїх особистих причин, і мені сподобалося відкривати нові зв'язки з людьми, яких я вже знав. Для мене перехід у фотографію був спричинений бажанням відобразити почуття, які ми поділяємо, коли працюємо над колекцією", — сказав дизайнер.
Креативний директор запросив друзів лейбла до своєї фотостудії на набережній Вольтера в Парижі. Там він фотографував французьких актрис Леу Сейду, Марину Фой, Ноемі Мерлан і Стейсі Мартін; моделей Акон Чангкоу і Чой Со-ра; спортсменку Діна Ешер-Сміт і співачку Lous and the Yakuza.
Особливістю колекції стала оновлена монограма модного Дому з написом Since 1854, що вказує на рік заснування Louis Vuitton. Вона доповнила химерний жакардовий принт з квіткових мотивів, розширивши розкішну геометричну мову, якою славиться лейбл.