Будь-яка жінка, якій коли-небудь доводилося вдягати бюстгальтер для вагітних, знає, що вибір одягу під час і відразу після вагітності занадто часто потребує компромісу з особистим стилем, і, коли доходить до тренувань, цей компроміс часто виходить за межі естетики і якості.
Британська зірка легкої атлетики Перрі Едвардс, яка нещодавно закінчила кар’єру, краще за інших знає, яким ефектним може бути тренувальний одяг. "Коли я брала участь у змаганнях, я мала добрий вигляд, добре почувалася, добре виступала, — каже вона. — Ви відчуваєте себе впевненіше, коли знаєте, що одяг вам пасує і ви в ньому маєте добрий вигляд". І, на щастя, вона змогла втілити цю філософію як обличчя Nike (M) — нової колекції спортивного одягу, розробленого з огляду на всі аспекти вагітності: від екстремальних змін форм тіла до грудного вигодовування.
Створення Nike (M) було справжньою пристрастю для невеликої, здебільшого жіночої команди, що стоїть за ним. "Ми виявили, що жінки вже вибирають Nike під час вагітності, тому що речі бренду забезпечують потрібну їм ефективність під час тренувань, — каже Кармен Золман, старша директорка з дизайну Nike. — Тому ми дійсно хотіли прислухатися й зробити висновки з інсайтів, а також повною мірою використовувати можливості нашого спортивно-наукового колективу, щоб створити колекцію для майбутніх матерів". За останні три роки Золман і її колеги вивчили понад 150 000 зображень тіла, тісно співпрацювали з 30 спортсменами й використовували всі наукові й інженерні інновації та досвід Nike для створення одягу з достатньою еластичністю й відновленням, комфортом і стилем, щоб задовольнити найвимогливіших майбутніх мам.
Перрі Едвардс упродовж останніх кількох місяців перевіряла колекцію, тренуючись вдома й використовуючи все — від гир до сходів і меблів, — щоб залишатися у формі. "Це знахідка, — каже вона. — Раніше я намагалася влізти у свої старі легінси, і вони були дуже тісними й незручними. Нові лосини Nike щільно прилягають, але вони не тугі, без змійок і шнурків".
Нові моделі виготовлені в чорному, сірому й рожевому відтінках з фірмовим лого і, на перший погляд, скидаються на частину класичної лінійки Nike. Особливу увагу варто звернути на: підтримувальний і швидкосхнучий спортивний бюстгальтер (за сумісництвом бюстгальтер для годування); двосторонній надм’який пуловер, який можна використовувати як прикриття для матерів-годувальниць; супереластичну майку з овальним викотом; і легінси, які можуть покривати живіт або складатися під ним. Деякі моделі зроблені з екологічно чистих матеріалів, як-от перероблений поліестер і органічна бавовна.
Колекція Nike (M) — це логічний наступний крок у місії бренду з максимально інклюзивного жіночого спорту. Упродовж останніх кількох років Nike звертає увагу на прогалини у своєму асортименті, прислухаючись до думки жінок, щоб спробувати задовольнити їхні потреби. На сьогодні бренд випустив Nike Plus Size, Nike Victory Swim (плавальна туніка з хіджабом) і футбольні форми для чемпіонату світу, розроблені спеціально для жінок. Як зауважує Золман: "У житті вже досить труднощів і чинників, що відвертають від спорту, і ми, безумовно, не хочемо, щоб ваш спортивний одяг був одним з них".