Нова хвиля: молоді українські бренди, про які треба знати

Українська модна індустрія щодня поповнюється новими брендами — зірками, які яскраво запалюють свої імена на модному небосхилі. Vogue.ua зібрав сім нових марок, які рішуче налаштовані підкоряти не тільки український ринок, а й світовий, і про яких точно треба знати кожному.

Ace

Бренд одягу Ace був заснований у Києві у 2020 році, і за минулий рік устиг здобути популярність не тільки в Україні, а й у сусідніх країнах. В основі марки — ідея створення стильного casual-одягу високої якості, який легко комбінувати з іншими елементами гардероба. Кожен виріб Ace проходить ретельний процес дизайну і пошиття у власному київському цеху, що є частиною шоуруму. Чисті лінії, ідеальна посадка, натуральні матеріали й мінімалістичний дизайн — головні постулати ДНК бренду.

Article Blazers

Від часу свого заснування Article Blazers фокусуються саме на створенні жакетів — строгих, формальних, з ідеальним кроєм. Для пошиття бренд використовує найрізноманітніші тканини: від льону й бавовни до вовни та шовку. Своїм прикладом український лейбл засвідчує — жакети вже давно стали невіддільним елементом жіночого гардероба, а варіацій їхньої стилізації безліч.

DUALITY

Молодий та енергійний бренд DUALITY у кожній своїй колекції розповідає історію, складену з багатьох елементів: форми, деталей та особливого крою. Головна мета лейблу — створити довговічний одяг з несподіваним поєднанням фактур, у яких уміло переплітається близька кожному ідея ідеального й недосконалого. Засновниці бренду Людмила Герасимчук та Олена Остапюк також дотримуються принципів усвідомленого споживання й виробництва, вибираючи найякісніші матеріали.

Personal Parade

Перспективний український бренд Personal Parade, що заснований у квітні 2020 року й уже встиг знайти своїх шанувальників, виробляє спідню білизну для чоловіків із шовку й екобавовни, взявши за основу ідею високої якості, мінімалізму й екологічності. Основний акцент творці бренду зробили на лаконічність і вишуканість форм і силуетів. Крім спідньої білизни, у лінійці Personal Parade представлені також сережки, колготки, шкарпетки й балаклави.

HEMPFUL

На створення власного бренду засновницю EMPFUL фотографиню Інну Постникову надихнула подорож до Австралії, точніше ставлення місцевих жителів до споживання — вільне й відповідальне. Весь одяг бренду створюється з органічно вирощених конопель — екологічної культури, яка потребує менше води й оброблюваних площ у процесі вирощування. Цей матеріал не вибагливий у догляді, що робить одяг лейблу унікальним і довговічним. Серед прихильниць HEMPFUL — Юлія Пеліпас, Ганна Плужник, Ганна Гончарова та багато інших.

SASHA ZAYATS

SASHA ZAYATS — молодий український бренд ювелірних прикрас, що його заснувала Олександра Заєць у 2021 році. Філософія лейблу полягає в симбіозі пережитого особистого досвіду з уособленням зрозумілих для обивателя урбаністичних цінностей: особистий успіх, свобода вибору, пошук сфери застосування власних сил і здібностей. Вироби бренду приваблюють своєю самобутністю й сміливістю, а власники прикрас точно не залишаться без уваги.

SIYAI

Український трикотажний бренд SIYAI, відомий раніше під назвою Champagne Sparkles, успішно балансує між базовими й ультратрендовими фасонами, а в його основі — сміливі експерименти з кроєм виробів і яскраві соковиті кольори. В асортименті марки — трикотажні топи й спідниці різної довжини, костюми із широкими штанами, укорочені кардигани, боді й жилети. Одяг SIYAI припаде до душі не тільки шанувальницям класики, а й тим, хто любить стилістичні експерименти й готовий до нових відкриттів.

Популярне на VOGUE