У межах Паризького тижня чоловічої моди нові колекції представили J.W. Anderson, Acne Studios і Walter Van Beirendonck.
Джонатан Андерсон завжди бачить створення своїх колекцій з різних сторін. Як північний ірландець з брендом, що базується в Лондоні, який також працює в Парижі, Андерсон – бізнесмен, якого хвилює теперішня політична ситуація в Європі. Через цю призму його колекція – іронічна, акцентує увагу на межах, що руйнують суспільство і національну ідентичність.
Шерстяні шкарпетки і довгі шарфи мали невимушений вигляд, як і черевики, вкриті волохатою воловою шкірою і контрастними тваринними принтами. Андерсон назвав колекцію "дещо язичницькою" та додав, що він хотів зібрати докупи непов'язані речі – звідси різні туфлі і шкарпетки, шорти із зав'язками на штанах, бахрома і пензлики, що звисають з пальт і брюк.
Жіночі моделі мали менш претензійний вигляд, з кольоровим горохом і смужкою на довгих блискучих сукнях або на більш коротких моделях з широким низом. Також в колекції є сукні і топи з плісируванням і довгими білими бантами – все виконане з різних тканин зі всілякими принтами.
Всю колекцію можна переглянути тут.
Нова колекція Acne Studios – це ретро-майбутнє Джонні Йоганссона, натхненне сімдесятими і психоделічними тріпами хіпі. Він показав власне бачення еволюції поганого і хорошого смаку останніх сезонів. Моделі осінньо-зимової лінії представлені у свіжій партії яскравих кольорів і дивних матеріалів: куртка в стилі перформанс з патчами на ліктях зі штучної зміїної шкіри, штани-карго з лакованої шкіри і яскравий, майже флуоресцентний помаранчевий, використаний як на топах, так і на глянцевому вініловому пальті.
Йоганссон працював над тим, щоб об'єднати багато різнорідних елементів. Сорочки, одягнені на шкіряні штани з високою талією, були напівпрозорими і прикрашеними рельєфними шевронами з люрексу. Костюми з фактурного трикотажу, кілька довгих пальт з м'якого оксамиту яскравих кольорів, штани і щільні шорти з тонкою підкладкою коричневого кольору з лавандовим швом і робочими сорочками. Один з найяскравіших образів складався з бузкового в'язаного светра, заправленого у кремові штани, з відкритою відкидною частиною на стегні, щоб знову продемонструвати бузкову підкладку.
Всю колекцію можна переглянути тут.
Як і минулих сезонів, на подіумі Walter Van Beirendonck було безліч різноманітних елементів, що показують майстерність його спритних рук: класичні піджаки і оксфордські сорочки були деконструйовані асиметричними розрізами, комірами і рукавами на кілька розмірів більшими.
Пошиття, колір, матеріали та форми – технічна майстерність Ван Бейрендонка не перестає дивувати. Елементи одягу і всілякі тканини були зіткані разом, що створювало гібридні форми звичних речей. Акцент колекції дизайнер зробив на верхній одяг. Особливо помітне довге пальто з клаптиків різнокольорового хутра, сіра куртка з капюшоном з овечої вовни і бомбери, часто заховані під яскраво забарвленими комірами, толстовки з гаслами, на одній з яких було написано: "Види, що вимирають". Повідомлення Ван Бейрендонка не могло бути більш зрозумілим.
Всю колекцію можна переглянути тут.