Vogue.ua продовжує розповідати про ключові колекції Тижня чоловічої моди в Парижі. У новій частині оглядів – Hermès, Jacquemus і Balmain.
Ми всі з дитинства – саме цю фразу можна назвати лейтмотивом нової чоловічої колекції Симона Порта Жакмюса, який вибрав своїми героями хлопців, що живуть у сільській місцевості: пекарів, різноробочих, пастухів, водіїв. "Я виріс на фермі і прекрасно пам'ятаю, який вигляд мали чоловіки навколо мене. Вони були справжніми", – згадує 29-річний дизайнер.
У представленому ним одязі легко впізнати елементи робочої уніформи. Вільні сорочки, часом прикрашені наївними малюнками, що не обтяжують рухів штани, грубі і практичні матеріали, а також стримана кольорова палітра в натуральних барвах – Жакмюсу вдалося передати дух французької глибинки, але, при цьому, поєднати його з кодами вуличної моди і власного бренду.
На особливу увагу заслуговує кастинг колекції – француз вибрав манекенників дуже різного типажу і національностей, лише коротко прокоментував свій вибір: "Саме такою для мене є сучасна Франція".
Позачасовий стиль – саме так символічно підписана одна з світлин в Instagram-акаунті Hermès. Саме за цим стилем, на який не впливають ні тенденції, ні миттєві бажання, в цей французький бренд, і повертаються клієнти з сезону до сезону. У новій чоловічій колекції креативний директор Hermès, Веронік Нішаньян, робить ставку на глибокий синій відтінок, красу якого розкриває за допомогою різних фактур – від сяючої шкіри до м'якого екохутра.
Нашаровує француженка не тільки фактури, але і відтінки, які розбавляє несподіваними спалахами лілового, трав'яного або рудого, чим вкотре доводить, що розкіш Hermès – це сучасно і динамічно.
До речі, крім самої колекції гості шоу гідно оцінили і місце її проведення – Mobilier National. Це управління, що займається збереженням колекції меблів Французької Республіки, використаних для облаштування міністерств, посольств, офіційних резиденцій. В оточенні старовинних диванів, столів і комодів Hermès ще раз підкреслили, що вони – теж велика гордість цієї країни.
Протести у Франції прогнозовано вплинули на місцевих дизайнерів. Не зміг залишитися осторонь і креативний директор Balmain, Олів'є Рустен, який в новій чоловічій колекції міркував про силу соціальних мереж, негатив і хейтерів, що не стримують емоцій.
Так, бомбери, толстовки і сумки він прикрасив фразами на кшталт "Ти знаєш моє ім'я, але не мою історію", "Я не зобов'язаний тобі відповідати", "Не звинувачуй мене". Сама колекція, при цьому, виконана в контрастному чорно-білому поєднанні, а елементи вуличної моди, на зразок широких штанів і худі, він поєднав з одягом в найкращих традиціях Black Tie. Таким міксом Рустен продемонстрував, що достеменно ніколи не відомо, хто тобі щось пише по той бік екрану.
Сам дизайнер закликав пам'ятати, що особиста свобода закінчується там, де починається свобода іншої людини і свою індивідуальність краще підкреслити за допомогою одягу, ніж цифрової агресії.