Тиждень моди в Нью-Йорку наближається до екватора. Уже свої весняно-літні колекції показали Tom Ford і Rodarte, а попереду ще Proenza Schouler, Calvin Klein і Marc Jacobs. Vogue.ua розповідає про нові колекції ще трьох брендів – Tibi, Hugo і Sies Marjan.
Популярність бренду Tibi стрімко зростає. Його головні шанувальниці – молоді кар'єристки, яким потрібен модний і зручний одяг на кожен день. Вільні брючні костюми, дуети з кюлотів і сорочок, широкі жилети поверх суконь і затишний трикотаж – гендерно-нейтральна естетика Tibi ідеально вписується в сучасний порядок денний.
Колекція Hugo весна-літо 2019 стала першою після звільнення з посади креативного директора бренду Джейсона Ву. Працювала над її створенням дизайнерська команда німецької марки під керівництвом Інго Вітса. Hugo продовжує працювати в обраній мінімалістичній естетиці, але в новому сезоні силуети легші і вільніші. Пов'язано це, в тому числі, з ключовим джерелом натхнення – Лос-Анджелесом, містом просоченим свободою і вітрами змін.
Засновниці бренду Mansur Gavriel почали свою історію успіху з випуску аксесуарів, перш за все, сумок, до яких кілька сезонів тому приєдналася і повноцінна лінія одягу. Мінімалістичні і стримані образи, будь то молочне кашемірове пальто без зайвих деталей чи ніжно-рожева шуба зі штучного хутра, вдало резонують з настроєм Нью-Йорка. У новому сезоні Рейчел Мансур і Флоріана Гавріель роблять ставку на вечірній гардероб – різноманітні коктейльні сукні мають підкреслено легкий вигляд і ненав'язливі, як і повинно бути цього сезону.