Тиждень моди в Мілані набирає обертів. Цього разу під прицілом італійські бренди Alberta Ferretti і No.21.
Кайя Гербер, Кендалл Дженнер, Джіджі і Белла Хадід знову прикрасили подіум на шоу Alberta Ferretti. Ці дівчата, за якими в Instagram стежать мільйони шанувальників, стали провідниками бренду для молодого покоління. Поступово змінюється і сама естетика марки – вона стає більш легкою і невимушеною. Так, до звичних повітряних суконь в новому сезоні додали різноманітні брюки, в тому числі такі, що апелюють до робочої уніформи, а колірна палітра змінила драму на юність і свіжість. Для шанувальників класики Alberta Ferretti був призначений останній чорний блок.
У новій колекції Алессандро Дель Аква робить акцент на поєднанні форм, фактур і стилів. У лаконічних і жіночних образах простежується чоловічий характер і елементи спортшику: спідниці-олівці в тандемі з неопреновими куртками і напівпрозорими худі, атласні спортивні комбінезони та навіть кристали Swarovski, що нагадували контури уявної oversized-футболки. Маскулінні піджаки з атласу, латексні сукні, переливчаста шкіра і велика кількість пір'я додали потрібного рівня гламуру новій колекції.