Тиждень моди в Лондоні завжди відрізняється зухвалими і самобутніми колекціями. Можливо, фінансово вони не настільки успішні, як деякі міланські або паризькі "сестри", та розглядати їх хочеться до дрібниць.
Нова осінньо-зимова колекція Мері Катранзу під назвою Interior Lives стала своєрідною одою початку її дизайнерської кар'єри й історичним екскурсом в історію мистецтва. Розкішні принти, немов винесені з музею гобеленів, вишивка мільйонами пайєток: "На цей раз я надихалася ранніми модерністами, починаючи від його витоків у Вільяма Морріса й аж до Баухауса", – поділилася Мері. Цитати на декоративну творчість Морріса, на кшталт шпалер з листяним орнаментом, можна зустріти майже в кожному образі колекції. Частина колекції, присвячена знаменитій архітектурній школі, так і була позначена вишитими написами Bauhaus.
Весь показ можна побачити тут.
Пітер Пілотто і Крістофер де Вос шукали натхнення в стилі життя відвідувачів знаменитого диско-клубу Tramp, в самісінькому центрі Лондона, який справно працює з 1970-х років. "Ми задумалися, що би одягла дівчина, щоби приїхати сюди?", – розповів Пілотто. "Або, що б вона одягла, щоби повеселитися?" – підтримав де Вос. Шовкові хвилясті сукні з оголеними плечима, яскраві брючні костюми, підв'язані шнурами для гардин і більше схожі на розкішні піжами, туніки з широкою бахромою і високі шкіряні рукавички просто створені для безперервних веселощів на Пікаділлі. "Нам подобається ідея всього цього опіумного дурману, психоделічних веселощів, тридцятих років, замішаного на принтах", – підсумував Пілотто.
Весь показ можна побачити тут.
Як розповів дизайнер відразу після шоу, більше двадцяти років тому, коли йому було 16 років, він почав працювати на фабриці легкої промисловості в Делі, яка робила дешевий одяг для США. Тоді ж Гупта зміг реалізувати свої перші проекти, і він зробив кілька видів принтів. І ось зовсім недавно, в одному техаському магазині, що спеціалізується на вінтажі, він знайшов результати своїх перших творчих думок. Ця ностальгія і лягла в основу нової колекції, яку дизайнер не забув приправити завзятими написами Excess, Masturbate і Viva (L'Amore), взявши за базу логотипи платіжних систем. Не обійшлося і без фірмової в хорошому сенсі мішури у вигляді пайєток, яскравих в'язаних деталей і життєрадісного люрексу.
Весь показ можна побачити тут.
Читайте також:
Новая глава: сотрудничество Chanel и Farfetch
Неделя моды в Лондоне: JW Anderson, Simone Rocha, House of Holland