Різдвяний марафон офіційно розпочато – на Софійській площі вже запалили новорічну ялинку, магазини вже прикрасили вітрини святковим декором, а українські бренди активно представлять нові різдвяні колекції. З останніми знайомимося ближче.
GASANOVA
Бренд GASANOVA напередодні свят представив колекцію вечірніх образів. Дизайнерка Ельвіра Гасанова продовжує працювати з улюбленими матеріалами – камінням, кристалами та лелітками, які поєднує з чуттєвим шовком чи фактурною шкірою. Силуети при цьому підкреслено класичні та елегантні, а серед обов'язкових акцентів – високі розрізи та делікатні драпірування.
INLYLAND
На честь 5-річчя український бренд INLYLAND представив святкову колекцію, яка стала квінтесенцією пройденого за цей час шляху. Нову колекцію дійсно можна назвати капсулою часу, адже її основою стали вже перевірені часом бестселери INLYLAND у новій інтерпретації – жакет-пальто, доповнений шалевим коміром, білі штани-палаццо чи оздоблені пір’ям лаконічні топи. В новій роботі засновниця марки Інна Грицик використала елементи, без яких сьогодні неможливо уявити всесвіт INLYLAND – любов до мистецтва, захоплення природою та тотальне обожнювання заміського життя. Всі ці складові проявлені і при зніманні рекламної кампанії. Вона натхненна зимовим ранком, коли мороз малює на вікнах свої авторські візерунки. Спеціально для INLYLAND художниця Дарія Альошкіна розробила три унікальні витинанки, які допомогли передати потрібний настрій.
COOSH
Бренд COOSH презентацію святкового дропу об'єднав з іншим важливим інфопривідом – запуском власного застосунку, де і відбулася презентація нової лінійки. Називається вона CHECKMATE, а в основі колекції – різноманітні сукні у винних відтінках та в класичному чорному кольорі. Силуети тут підкреслюють фігуру, напівпрозорі тканини інтригують, а несподівані вирізи на сукнях COOSH привертають додаткову увагу. У себе в соціальних мережах засновниця марки Аліна Френдій пише: "Здається, колекцію розробляла моя тіньова сторона, тому що це вперше така кількість суконь у одному дропі. Колекціі я завжди створюю по власних відчуттях, а не просто комерційно – зараз я якраз саме про це".
ЦУМ х NUE
Український бренд NUE, відомий своєю майстерністю роботи з кристалами, цієї зими об'єднався з київським ЦУМ. Свою спільну різдвяну лінійку бренд і ритейлер називають одою жіночності, натхненної сяйвом свят та очікуванням дива. "Кожна сукня колекції — це історія, яка розкривається у витончених лініях, делікатних кристалах і блиску, що відображає дух сучасності. Вони нагадують, що справжня розкіш — це не лише стиль, а й можливість виразити себе без компромісів", – розповідають в NUE. Обличчям колекції стала українська топ-модель Ірина Кравченко.
MARSEGO
Новорічний дроп від українського бренду Marsego — це справжнє запрошення до казки, "Сукні колекції — від грайливих міні до витончених максі-комбінацій — створені для зустрічей, які запам’ятаються надовго", – розповідають в MARSEGO. Головним акцентом стала сукня із золотистим драпіруванням, яка миттєво викликає асоціації зі святами. Не менш ошатно виглядають образи з лелітками, а також фантазійні спідниці з пір’ями і блискітками.