Мрії про море: ZLATA OGNEVICH, Анна Різатдінова, Марія Кауфман, Владислава Ліберова та Надія Котвицька ностальгують про дитинство на узбережжі

Щороку в останній четвер вересня відзначають Всесвітній день моря. Український бренд MOLODO представляє особливий спецпроєкт, у якому п’ятеро жінок, що виросли біля моря, поділилися своїми найтеплішими спогадами про рідне місце. Мета проєкту — привернути увагу до проблеми забруднення українських морів, які потерпають через війну.

"Чорне й Азовське моря — одні з найвразливіших екосистем через ізольованість від Світового океану та обмежений водообмін. Вони вже зазнали серйозних екологічних проблем, як-от забруднення, зменшення рибних запасів та поширення інвазійних видів. З початком війни Чорне та Азовське моря опинилися під ще більшим тиском. Розливи нафтопродуктів, забруднення від пошкодженої інфраструктури та наслідки бойових дій становлять серйозну загрозу для природоохоронних територій. Через обмежений доступ до окупованих регіонів та заміновані ділянки, науковцям складно оцінити весь масштаб екологічних наслідків. Проте вже зараз очевидно, що після завершення війни нам потрібно буде детально дослідити найбільш постраждалі зони і створити нові природоохоронні території для відновлення цих унікальних морських екосистем", — коментує Соф'я Садогурська, морська біологиня, експертка ГО "Екодія".

Спеціально до події бренд MOLODO випустив благодійний дроп — колекцію шовкових наволочок, масок для сну та тюрбанів у відтінку морської глибини. 20% від продажів буде передано міжнародній організації WWF (World Wide Fund, Всесвітній фонд природи), що опікується подоланням екологічних викликів.

ZLATA OGNEVICH, співачка та телеведуча

"Уявіть собі, що ви опинилися на Київському вокзалі, заплющуєте очі, а коли відкриваєте їх, перед вами зовсім інший світ — сонячне проміння огортає зусібіч, навколо безліч ароматів: трав, смачної їжі, кримськотатарських страв і солоний бриз моря. Для мене це і є мій рідний Крим".

З дитинства для Злати море асоціюється не тільки з красою природи, а й із теплими сімейними спогадами. Вона яскраво пам'ятає, як мама не пускала їх купатися, поки не з’їдять борщ. Одного разу вони настільки не хотіли його їсти, що просто вилили у вікно. Борщ опинився на голові сусідки, а цей момент став теплим спогадом усієї сім’ї.

"Тоді ми зрозуміли, що краще чесно домовлятися з мамою і говорити правду, якщо справа стосується борщу", — сміється Злата.

Анна Різатдінова, чемпіонка світу та олімпійська призерка з художньої гімнастики

"Коли я думаю про море, перший образ, що спливає в уяві, — це мій рідний Крим. Море для мене — це свобода".

Ще під час підготовки до Олімпіади Анна щоліта тренувалася в Алушті. Виснажливі триразові тренування чергувалися з короткими моментами відпочинку на морі. "Це були миті, коли ми могли забути про дисципліну й просто насолоджуватися водою та сонцем", — згадує Анна. Незабутні сімейні подорожі до Сімферополя і Ялти також міцно закарбувалися в її пам'яті.

Марія Кауфман, власниця beauty-простору Anywell

"Я виросла в Одесі, тому кожен мій день біля моря був наповнений любов'ю, родинним теплом і щирими посмішками".

Марія пам'ятає, як багато часу проводила з бабусею, яка жила неподалік моря. Кожен такий день наповнювався затишком, добротою і сімейними традиціями. Для неї море стало символом непорушної близькості з рідними.

Владислава Ліберова, воєнна фотографка

"Коли я була маленькою, тато щоліта намагався навчити мене плавати, але вода вперто не тримала мене на поверхні. Я досі не вмію плавати".

Владислава народилася в Одесі, все її дитинство пройшло на березі моря, адже батьки мали базу відпочинку в Затоці. Вона говорить, що море — це спокій та відчуття дому. "Перші друзі, перший поцілунок. Усе це було на березі моря. Воно назавжди стало важливою частиною мене", — з усмішкою згадує Владислава.

Надія Котвицька, співвласниця бренду MOLODO

"Азовське море — тепле, мілке й зеленкувате, але для мене — найрідніше. Це перше, що спадає на думку, коли чую слово "море".

Море для Надії асоціюється з родинним затишком і спокоєм. Вона виросла в Маріуполі й до 18 років жила там. "Для нас, маріупольців, знати, що море поруч, — це вже було відчуття спокою", — говорить Надія. Рідне море стало символом її дитинства й особливих спогадів — випускний, табори, подорожі з друзями й батьками.

MOLODO — єдиний в Україні бренд аксесуарів та одягу зі 100% органічного шовку Mulberry. Розкриваючи природні антивікові властивості цього матеріалу, бренд цілісно змінює підхід до збереження молодості та краси i прагне, аби бʼюті-рутина з їхніми шовковими аксесуарами перетворилася на улюблену звичку кожного.

Над зніманням працювали:
Фотограф — Ярослав Бугаєв
Стиль — Діана Онацька
Майстриня з макіяжу та зачісок — Александра Чекрізова
Майстриня з макіяжу та зачісок — Юлія Абросімова

Популярне на VOGUE