Вірджил Абло показав другу колекцію для модного Дому Louis Vuitton, чоловічу лінію якого він очолив торік. Присвятив її дизайнер своїй рідній країні – США.
Щоб глядачі шоу максимально відчули атмосферу Нью-Йорка, в паризьких садах Тюїльрі буквально відтворили деякі його квартали, а повітря було наче просякнуте духом свободи. Ця свобода відчувалася у всьому – від розслаблених силуетів, в найкращих традиціях вуличної моди, до декору у вигляді хустинок, зібраних з прапорів різних країн, що стало вшануванням всіх етнічних груп, які живуть в США.
Акуратно Абло відобразив і мілітаристську політику нинішньої американської влади. З одного боку на куртках і бомберах можна було розглянути символіку, характерну для військової форми часів Громадянської війни, а з іншого – стьобані деталі нагадували про бронежилети, які використовують сучасні солдати.
Монолітність, якою була просякнута вся перша частина колекції, плавно поступилася місцем вуличній культурі і референсам до поп-музики, насамперед образу Майкла Джексона. Абло згадав один з культових образів музиканта – білу майку, що визирає з-під розстебнутої футболки, і вузькі штани. У виконанні креативного директора Louis Vuitton цей образ вдався більш рафінованим і аристократичним.
Вірджил Абло – комерційно орієнтований дизайнер, який поки розмірковує про високе – не забуває про продажі. Так, у свою американську історію він майстерно вписав фірмову монограму Louis Vuitton, якою прикрасив стьобані дуті куртки, шарфи і навіть шуби. Не минуло і без сильної аксесуарної лінії – за неоновими сумками з буквами LV полювання буде розпочате негайно.