Американська діджей Хані Діжон і японський лейбл Comme des Garçons оголосили про співпрацю.

Едріан Йоффе, президент Comme des Garçons International і генеральний директор Dover Street Market, повідомив, що бренд називатиметься Honey Fucking Dijon. Першу колекцію складуть: діджейські сумки і футболки, які надійдуть у продаж "цього літа або на початку осені".
Діжон також оголосила про партнерство у своєму Instagram, де подякувала Йоффе і японському лейблу за те, що вони дали їй можливість представляти її "культуру, суспільство та любов до гаус-музики".
Варто зазначити, що Хані – популярний виконавець серед модної публіки. Вона часто співпрацює з відомими брендами, забезпечує музичний супровід на показах і заходах. Наприклад, Діжон співпрацює з Dior Men, Louis Vuitton і Burberry.