Український бренд дизайнерського трикотажу RITO представив нову осінньо-зимову колекцію, головними мотивами якої стали безпека і особисті межі, гармонія внутрішнього і зовнішнього світів і баланс реального й цифрового — всі ті істини, які стали близькими кожному під час світового локдауну.
Своїм основним візуальним кодом в новому сезоні бренд обрав оригінальний дизайнерський жаккард, що розкриває головну тему колекції — інтерпретація і переосмислення рослинних орнаментів. Ще однією тематикою дропу стало фотозбільшення рослинних елементів: закодовані дизайнером орнаменти флори втілилися в геометричних малюнках, виконаних у техніці інтарсія, — на сукнях, джемперах і кашемірових хустинках. Вирішальна ставка RITO — на тактильність і функціональність: фактурна пряжа на піджаках, брюках, гольфах і кардиганах універсальна і лаконічна.
Серед ключових моделей — пальта, шарфи-палантини, берети і джемпери. Дизайнер бренду Олена Пікуль у новому сезоні продовжила працювати з кашеміром і доповнила лінійку базових моделей. Крім цього, RITO залишаються вірними собі щодо сталого розвитку бренду — усі колекції створюються за технологією безвідходного виробництва, а вся пряжа, з якою працює компанія, має міжнародну сертифікацію ековідповідності.
Фотограф: Костянтин Гайдук
Стиліст: Аліса Ніколенко
Візажист: Марина Роботько
Модель: Уляна Саліженко @Mimodels
Нова колекція представлена у фірмових бутиках RITO:
- Україна, Київ, вул. Ігорівська, 5, тел .: +380444252500
- Україна, Київ, вул. Лисенка, 1, тел .: +38044 2787140
- Україна, Київ, ЦУМ, вул. Хрещатик, 38, 3-й поверх
Сайт:rito.ua
Facebook: www.facebook.com/DMRITO
Instagram:www.instagram.com/rito_knits/