"Я сказав моделям, що хочу, щоб вони спокушали гостей нашого шоу. Вони усвідомлюють, що спокушають, але поводяться так, ніби не усвідомлюють цього — це все така гра", — прокоментував Гайдер Аккерманн, креативний директор Tom Ford, настрій нової весняно-літньої колекції, показ якої відбувся у рамках Тижня моди у Парижі.
Вони точно не рухалися, як моделі на інших подіумах — неусміхнені, з серйозними обличчями та нерухомими стегнами. Дівчата та хлопці на шоу Аккерманна ковзали та пробиралися по блискучому темно-синьому подіуму, намагаючись встановити зоровий контакт з глядачами або кидаючи косі погляди на колег по подіуму. Наприклад, Ерін О'Коннор та Скотт Барнхілл у темно-синіх шовкових костюмах виглядали як старі друзі чи новоспечені коханці, коли дефілювали під трек Девіда Бові Heroes у пронизливій акапельній версії.
"Ця історія натхненна нічним плаванням, – поділився Аккерманн. — Влітку я люблю пірнати в океан опівночі. В цей момент мені здається, що це найнебезпечніша та найсексуальніша річ у світі". Впевнені, що Том Форд точно погодився б з колегою, який тепер розвиває бренд, названий його ім'ям. Він, ймовірно, також оцінив би вироби з лакованої шкіри, вирізані лазером з крихітними прорізами, які виглядали так, ніби вони теж купалися в океані. Хоча просто купальників у колекції не було, але було більше дорослої чуттєвості — таємничої та магічної. Чого тільки вартують сукні-монокіні на найтонших шнурках, які ледь трималися на моделях — цей виклик канонам пристойності звучав абсолютно в дусі Tom Ford, але з впізнаваним стилем самого Аккерманна.
А ще в колекції був колір — лаймово-зелений, ніжно-рожевий та м'ятно-сатинові брючні костюми; драпіровані сукні та спідниці помаранчевого та блакитного кольорів. На фоні глибокого темно-синього вони видавалися ще яскравішими і ще більш спокусливими, особливо коли Аккерманн запустив у фіналі дим-машину — прийом, який його ще ніколи не підводив.