Модний бренд Miu Miu представив рекламну кампанію сезону весна-літо 2021, у якій демонструє спільноту нонконформісток з яскравою індивідуальністю. Довірила їх знімати Міуччіа Прада професіоналові своєї справи Стівену Мейзелу.
Ідея знімання — надзвичайні жінки у звичайних домашніх умовах: таємнича й багатогранна британська актриса Емма Коррін; різнобічна канадська мультимедіахудожниця Еллісон Кац; всесвітньо відома американська співачка Келсі Лу, яка грає на різних музичних інструментах; і привабливі моделі Хлоя й Топсі. Кожну учасницю зображено на двох фотопортретах, що уособлюють їхню вроджену індивідуальність: один постановчий і витриманий, а інший — особистий, ніби кожну з них було випадково закарбовано у власній уявній спальні. Жінка й різні сторони її характеру.
Нагадаємо, що в сезоні весна-літо 2021 Міуччіа Прада поєднала спортивні мотиви з вечірнім вбранням у пошуках відповіді на запитання "Що робити з модою під час COVID-19: повністю зануритися у функціональний комфорт чи проявити фантазію?". "Є кілька причин, з яких люди вдягаються в той чи інший спосіб: іноді — щоб догодити, іноді — щоб бути сексуальними, іноді — заради соціальної значущості, іноді — для роботи. Одяг — інструмент для цього повідомлення", — сказала тоді Міуччіа Прада, яка хотіла донести ідею про роль одягу в житті.