Американський бренд Michael Kors вирішив відмовитися від чотирьох показів на рік і виробництва одягу за кілька місяців до старту продажу. У зв’язку із цим дизайнер пропустить запланований нью-йоркський Тиждень моди у вересні, що пройде у форматі digital, і проведе презентацію колекції весна-літо 2021 року із середини жовтня по середину листопада.
Крім того, у заяві Michael Kors ідеться про те, що бренд випускатиме дві колекції на рік — одну для сезону весна-літо й другу для сезону осінь-зима. Тим часом бренд очікує, що відмова від колекцій Resort і Pre-Fall сприятиме раціоналізації й упорядкованішому підходу до продажу. Тепер компанія планує постачати речі в крамниці до презентації — так у виробників з’явиться більше часу на створення нових моделей.
"Я довго думав над тим, що модний календар має змінитися", — сказав Корс у своїй заяві. "Мені дуже приємно спостерігати відкритий діалог у модній спільноті про календар — в обличчі Giorgio Armani, Dries Van Noten, Gucci й YSL з великими роздрібними ритейлерами в усьому світі — про те, як ми можемо зменшити оберти й поліпшити процес роботи. У всіх нас був час порефлексувати й проаналізувати багато речей, і, думаю, багато хто погодиться з тим, що прийшов час нового підходу для нової ери".