Свою нову колекцію Марк Джейкобс показував у затемненому приміщенні Збройової палати на Парк Авеню і лише яскрава смуга світла ефектно висвітлювала подіум. Графічні контрасти виявилися не тільки в оформленні сцени. Вся колекція мала вигляд зібрання полотен сучасного мистецтва з соковитими цитатами стилістики 1980-х років.
Попри те, що фінансові показники бренда навряд чи тішать власників, і зовсім нещодавно їм довелося залучити Джона Таргона для реанімації Будинку, цю колекцію можна по праву назвати однією з кращих робіт Марка Джейкобса за кілька останніх сезонів. На окрему увагу заслуговує те, наскільки вправно дизайнер вирішив колористичну частину – улюблені відтінки гірчиці, малини і сливи змішалися цього разу в абсолютно магічних пропорціях.
Дивлячись на яскраві пальта з гіперболізованою лінією плеча, вузькі брюки і капелюхи матадорів, помножені на натхнення кращими представниками моди 80-х – Montana, Mugler, Ungaro і Saint Laurent, можна подумати, що Джейкобс вирішив не слухати поради штатних маркетологів і зробити колекцію незважаючи на ключові модні тенденції і очікування фінансових менеджерів.
У результаті стався справжній художній акт, який ілюструє неймовірно елегантну і екстравагантну жіночу моду, якої зараз, по суті, дуже не вистачає. Іншими словами, Джейкобс буквально змусив згадати, що мода – це велика частина сучасного мистецтва.
Весь показ можна подивитися тут.
Читайте також:
Реквієм за мрією: Вєня Брикалін про показ Рафа Сімонса для CALVIN KLEIN
Тиждень моди в Нью-Йорку: Boss, Gabriela Hearst і Coach 1941