2018 року бренду FROLOV виповнюється п'ять років, до цієї дати в бренді вирішили підготуватися ґрунтовно – запустили чоловічу лінію. В основі її ДНК вже впізнавана концепція intelligent provocation, проте розкрита вона з використанням нових інструментів.
Об'єкт натхнення для нової колекції FROLOV – man for love, чоловік, в якого хочеться закохатися. Він стриманий і суворий, рішучий у своїх діях і готовий відповідати за кожне слово, моментами консервативний, але, при цьому, в ньому таїться ніжність, чуттєвість і гримуче полум'я всередині, а його сексуальність – справжня, без вдаваності і фальші.
Саме тому для зйомки лукбука запросили не модель, а реальну особу – Стаса Буденного. Фотограф і товариш бренду, Роман Хімей зобразив його в інтер'єрах нового київського готелю Bursa на Подолі в компанії дівчат. ВІд сьогодні і до 26 червня колекція представлена в паризькому шоу-румі Dear Progress.
Credits:
photo: Roman Himey
man: Stas Budonny
women: Ksenia Bilyk @Cat-b, Lena Beshuk @FACES
style: Tanya Nemchenko
production: Anna Lukashevich
assistant: Yelyzaveta Polych
post-production: Vlad Dmytriv