Попит на спортивний одяг не зменшується. Поки в тіктоку один тренд змінюється іншим — реальні дівчата продовжують вибирати переважно зручний одяг, у якому комфортно жити. Однією з обов'язкових складових стилістики Athleisure є худі, які ми легко поєднуємо не тільки з іншими спортивними речами, але й із романтичними шовковими спідницями або строгими штанами. Ми обрали найкрасивіші худі з нових колекцій українських дизайнерів.
Полум'я пристрасті
Український бренд german.apparel наприкінці зими представив колекцію з назви Love is not dead. Її символом став пекучий пломінкий вогонь, який може як обпікати та спалювати, так і дарувати приємне тепло і світло. Цю ідею команда тренду втілила за допомогою тематичного принта на оверсайз-худі.
Шовковий дотик
Коли краса поєднується з модою — з цим девізом бренд Mon Mou, відомий своїми шовковими аксесуарами для волосся, представив новий продукт у лінійці — Soft Silk Beauty Hoodie ніжного персикового відтінку. Його особливість — у шовковій внутрішній поверхні капюшону, яка захищає волосся від травматизації, сприяє його розгладженню й посиленню здорового блиску.
Рідний символ
Своєї популярності не втрачають і худі бренду Support by Poustovit, з написами "Лівий берег — Правий берег", які для мешканців Києва символізують набагато більше, ніж просто географічні характеристики. В асортименті марки є худі в різних кольорах на будь-який смак, а додатковий елемент, що зігріває серце, — невелике лого у вигляді каштанового листа.
100% Vogue
Перша колекція мерча українського Vogue побила всі рекорди продажів, але невеликий сток ще можна купити на сайті або в офіційних партнерів. Один із гітів продажів — сірий худі з написом "100% Vogue", створений у колаборації з дизайнеркою Ксенією Шнайдер. Вся редакція від нього у захваті.
Я (Романтика)
Український бренд Alice K дівчата люблять за невловимий флер і легкість у колекціях. Романтичними у них виходять навіть абсолютно спортивні речі, наприклад, сірий худі на блискавці, прикрашений кокетливим бантиком і стразами. Ніжно, грайливо, емоційно.
З гарною метою
Бренд NOVITSKA в свою чергу запустив новий дроп світшотів з вишитими символічними серцями, прибуток з продажу яких команда направлятиме у "Фонд Маша" на допомогу жінкам та дітям, постраждалим від війни. Для висвітлення запуску нового проекту,
бренд зібрав друзів та команду у Львові, декламувавши рядки вірша Володимира Сосюри "Любіть Україну", а долучитися до ініціативи може кожен з нас.