Бренд ARTEMKLIMCHUK представив лукбук колекції сезону весна-літо 2020. У центрі сюжету розвинута історія про юність, музику, природу, мистецтво та кохання. Дизайнер створив колекцію про рейв і технорух, і вміло переплів усе це з дачною культурою. Чорний колір, необроблені подоли і грубі фактури з легкістю заприятелювали з абстрактною квітковою вишивкою, напів прозорими елементами і нюдовими відтінками.
У новій колекції ARTEMKLIMCHUK весна-літо 2020 переважають не лише об'ємні форми з нейлону, багатошарові силуети з сітки, бавовни і кашеміру, а й хвилясті образи з шовку і шифону. Головним дизайнерським прийомом, що компенсовує в утилітарній колекції відсутній лиск, послугувала об'ємна кришталева вишивка, розроблена художницею Поліною Мороз. Доповнення до нової колекції – прикраси, створені в колаборації з ювелірним брендом Oberig, та взуття Marsala. Зйомку рекламної кампанії бренд довірив фотографу Юрію Мазагаєву.