Кілька тижнів тому бренд The Coat by Katya Silchenko представив нову осінньо-зимову колекцію, розфарбовану в найсмачніші кольори сезону. Ще більше розкриває її ідею рекламна кампанія, у якій відтінки кориці, карамелі й шоколаду не просто виконують соло, а й ефектно поєднуються разом.

Про свою нову колекцію Катя Сільченко розповідає: "Ця колекція про відсутність меж у сприйнятті зовнішності та ухваленні стилістичних рішень. Немає ідеалів, немає табу, відтінок шкіри не важливий, зачіска під настрій, вік не має значення, а будь-яка фігура прекрасна. Реальні жінки, які приймають себе справжніми, люблять своє тіло й почуваються впевнено".
Також нагадаємо, що цього сезону бренд і далі розвиває стратегію відповідального споживання, роблячи ставку на створення позачасових образів, де в основі лежить розуміння якості, а не кількості.