Сімейні цінності: святкова рекламна кампанія Ralph Lauren

Героями нової святкової кампанії Ralph Lauren став паризький танцювальний колектив La Marche Bleu. Кампейн Family Is Who You Love присвячений родині, єднанню й згуртованості.

Команда, яку очолює хореограф Лео Волк, відома тим, що стирає межі між сучасністю та гіп-гопом — своєрідний культурний вимір, що нагадує власну історію Ральфа Лорена. Крім La Marche Blue, у святковій кампанії взяли участь сценарист, продюсер і режисер Грег Берланті і його чоловік Роббі Роджерс, модель Філіп Бред і його сім’я, члени американської некомерційної громадської програми Work to Ride, професійний регбіст Маро теж зі своєю сім’єю, а також музикант, актор, продюсер і дизайнер Едісон Чен і китайська супермодель Цинь Шупей.

До святкової колекції Ralph Lauren увійшли одні з найзнаковіших силуетів бренду — сорочки-поло й фактурні кашемірові светри. Цього сезону бренд також пропонує утеплений верхній одяг, зроблений з переробленого нейлону, поліестеру й пуху.

Популярне на VOGUE