К’яра Ферраньї приєдналася до родини Hublot, ставши амбасадоркою бренду в компанії з багатьма відомими особистостями, як-от легенда футболу Пеле, тенісист Новак Джокович, чемпіони з легкої атлетики Діна Ешер-Сміт і Усейн Болт та шеф-кухарка Клер Сміт, відзначена трьома зірками Мішлен.
Як бізнес-леді, підприємиця, інфлюенсерка, дружина й мати двох дітей, Ферраньї уособлює наснажливе гасло "всього можна досягти". Через дванадцять років після запуску блогу The Blonde Salad К’яра Ферраньї домоглася успіху й змогла перетворити хобі на бізнес, привернути увагу світу моди й поставити своє ім’я в одному ряду з найбільшими люксовими брендами.
К’яра Ферраньї — втілення цифрової революції. Завдяки своєму блогу про моду, їй вдалося стати відомою у всьому світі блогеркою. Вона також створила свій власний бренд взуття, а у 2015 році — й одягу, Chiara Ferragni Brand. У своєму Instagram-профілі, що налічує 24,7 мільйона підписників, Ферраньї відкрито ділиться своїм повсякденним життям — дружини, матері й підприємиці.
К’яра Ферраньї з’явилася в рекламній кампанії Hublot, присвяченій випуску моделі Big Bang Millenial Pink. Цей годинник унісекс розроблений у співпраці з Garage Italia та вийшов обмеженим тиражем у 200 екземплярів у відтінку, який вибрав Лапо Елканн. "Hublot не подібний до будь-якого іншого годинникового бренду. Він рішуче прямує власним шляхом до своєї мрії про інновації, шануючи водночас традиції, прагне до краси як всередині, так і зовні, демонструючи здатність бути першим, неповторним та унікальним. Послання й цінності Hublot близькі мені, тому я вирішила приєднатися до цієї родини", — коментує Ферраньї.