Кіму Джонсу вдалося повністю змінити Dior Men всього за 18 місяців з допомогою міжнародної команди, художників, сумки-сідла і брючних костюмів. Але найбільш поширеним прийомом у роботі Джонса є поєднання високого і звичайного, от-кутюру і стрит-культури. Це така невід'ємна частина його проєкту для Dior Men, що Джонс відкидає відмінності між цими категоріями, наче вони старомодні і неактуальні.
Результати продажів підтверджують успіхи бренду, і колекція, представлена Джонсом у Маямі-Біч 3 грудня, повинна зробити їх ще жвавішими. До того ж, Джонс розпочав співпрацю з Шоном Стуссі, який переосмислив логотип французького модного Дому. Дизайнер володіє здатністю створювати шум і ажіотаж навколо таких речей; згадати тільки колаборації з Supreme, які він зробив ще в Louis Vuitton.
Джонс почав купувати Stüssy в 14 років на гроші, які він збирав з роботи мийника посуду в кафе, і він пам'ятає, як копіював "каракулі" Stüssy у своїх шкільних зошитах. "Я не вибираю людей тільки тому, що вони відомі, – сказав Джонс. – Коли щось стає знаковим і в культурному аспекті, то це те, що мене зацікавить".
Шоу відкрив яскравий приклад співпраці Джонса-Стуссі: манекенник вийшов на подіум у кашеміровому светрі з психоделічним принтом на класичній сорочці в парі з мішкуватими шортами і беретом у французькому стилі. Ще одне вкраплення вулиці з'явилося у вигляді кросівок Air Jordan, які виготовили на італійських фабриках з використанням тієї ж шкіри, що і для сумок французького Дому, і з фірмовою емблемою Nike Swoosh з жакарду з логотипом Dior Oblique. Air Jordan – це одна з речей, яку дизайнер колекціонує; у нього є понад 40 пар. Але відомі кросівки були лише початком змішування вулиці і шику в колекції. Сорочки в класичному стилі Stüssy ретельно прикрашені бісером; для створення однієї з моделей знадобилось 2600 годин роботи.
Більш традиційні елементи чоловічого одягу представили у вигляді кашемірових речей і нової інтерпретації двобортного костюма – одного з бестселерів бренду. У колекції з'явився пітоновий принт на шкіряних шортах і сорочках, а також куртках з металічним блиском.
За відносно короткий час у Dior Джонс успішно розробив абсолютно новий словник чоловічого одягу для молодого покоління, який кидає виклик межам цього одягу, виконаним за допомогою методів от-кутюр. Але цією колекцією він також резонує з сучасним споживачем, який воліє як позачасовість, так і тренд.
Переглянути всю колекцію Dior Men Pre-Fall 2020.