Клер Вейт Келлер представила першу повномасштабну колекцію чоловічого одягу для Givenchy. Попри королівський антураж заходу, який проходив у величезних садах Villa Palmieri, колекція виявилася неймовірно цікавою і перевершила всі очікування. Чоловіча лінія стала втіленням спогадів дизайнера про 1990-і в комбінації з гіперсучасним дендизмом корейської вуличної культури.
"Те, що зараз відбувається в сегменті чоловічого одягу, здається мені таким захопливим", – сказала Вейт Келлер. "Особливо стиль молодих чоловіків у Сеулі, які так ретельно стежать за модою. Це вже як свого роду плем'я або культ. Вони настільки пристрасно підбирають кожен образ. Вони мені нагадують про те, як ми хотіли мати стильний вигляд у 80-х і 90-х, як хотіли бути частиною групи і мати найкращий вигляд".
Поки у чоловічій моді триває змагання за першість між класикою і спортом, Вейт Келлер вдалося по-новому поглянути на поточний стан справ. У дизайнера наче є вроджений дар фокусуватися на інноваціях і нестандартно ставитися до ситуації. У конкретному випадку вона віртуозно скомбінувала надлегкі парки з основою чоловічого гардероба – костюмами-двійками.
Таке рішення стало результатом того, що вона назвала своїм "глибоким зануренням у те, що відбувається в Кореї". Це допомогло їй збалансувати класичні костюми і спортивний одяг. В основі колекції – мінімалістичні базові речі, представлені в кількох варіантах: від більш широких до більш вільних ліній плечей на піджаках і пальтах, від драпірованих пальт до акуратних курток, навіть було шість чудових вузьких костюмів, які матимуть ідеальний вигляд на жінках, десять різних силуетів штанів, а також декор у вигляді гобеленів, квіткових принтів, і, звичайно ж, вишивки з бісеру.
Беззаперечним доказом майстерності і успіху дебютної колекції стали використані тканини, які дизайнер також знайшла в Кореї: гладка напівпрозора плащівка і щільний оксамитовий нейлон викликали захват в усіх, кому пощастило побачити колекцію у числі перших.