Модний Дім Gucci представив нову рекламну кампанію, присвячену такому швидкоплинному, але дуже важливому часу в житті кожної людини — дитинству. Саме в перші роки життя ми неймовірно близькі з природою, у кожному павучку й голубі, що пролітає, бачимо найкращого друга, вміємо щиро радіти простим речам на зразок крапель роси після дощу або поривів вітру.
На думку креативного директора Gucci Алессандро Мікеле, дорослій людині, з уже накопиченим досвідом і знаннями, дуже важливо не втрачати цих спогадів і почуття новизни, яке в дитинстві повсякчас з нами. Він закликає якомога більше часу проводити на свіжому повітрі, комунікувати з реальним життям, стати його частиною. У такий одночасно справжній і вигаданий світ він і поміщає героїв нової рекламної кампанії, що супроводжує запуск колекції Pre-Fall 2020.
На знімках Аласдера Маклеллана головні герої позують разом з кроликами і їжаками, білками й оленятами, совами й жабенятами — на кожному знімку людина й природа перебувають у гармонії, не заважають одне одному, а доповнюють.