16 січня команда бренду KSENIA SCHNAIDER вирушає до Парижа, де представить свою нову колекцію Pre-Fall 2019 у шоу-румі Paper Mache Tiger. Напередодні презентації лейбл показав рекламну кампанію, зйомки якої відбулись на оглядовому майданчику "Київавтодор". Моделлю стала Соломія Згода, а фотографом –Антон Шнайдер.

Дизайнер Ксенія Шнайдер вже не перший рік експериментує з переробленими матеріалами, так акцентує на екологічності. Цього разу Ксенія створила колекцію з текстильних відходів. Крім того, в цій колекції використані залишки одного з найбільших українських трикотажних підприємств Rito. З маленьких шерстяних шматочків різних кольорів і фактур вдались светри та сукні в техніці печворку.
"Я працюю в модній індустрії вже більше десяти років і постійно спостерігаю величезну кількість текстильних відходів, які не завжди правильно утилізують. Мені з моєю командою захотілося знайти для них правильне застосування. У новій колекції ми з непотрібних обрізків робимо повноцінні речі. Це кропітка ручна праця", – розповідає Ксенія Шнайдер