6 серпня в Шанхаї відбувся масштабний показ Louis Vuitton Menswear. Креативний директор чоловічої лінійки дому Вірджил Абло схарактеризував колекцію як подорож до країни див дитини, сприйняття якої ще чисте й не обмежене соціальними рамами і ярликами, які нав’язує дорослий світ. Також дизайнер порівняв колекцію із зустріччю друзів у Zoom, коли кожен має невимушений вигляд і не приховує власної індивідуальності.
Ці ідеї інклюзивності читаються і в різноманітній колекції сумок, головною окрасою якої стали різнокольорові іграшки. Абло додав їх як до класичних валіз із монограмою LV, так і використав у вигляді принтів. Також до колекції ввійшли сумки на кшталт ракоподібних і величезні рюкзаки із шаховим малюнком. Вийшло іронічно й разюче водночас.