За десять років після запуску Berluti як першої і єдиної суто чоловічої марки одягу групи LVMH, її генеральний директор Александр Арно повідомив про ще одну зміну в модному Домі: Кріс ван Аш йде з посади креативного директора через три роки після призначення.
Коментуючи зміни, Арно зазначив: "Щоб зберегти нашу відданість як майстерності, так і інноваціям, ми вирішили дозволити Berluti йти своїм ритмом і створити вільний графік презентацій. Я особисто хотів би подякувати Крісові, який під час своєї роботи в LVMH Group проявив видатний талант у сфері чоловічого одягу. Він привніс у Berluti власне бачення, зокрема, інтегрував нові коди".
Про плани дизайнера поки нічого невідомо, проте Кріс ван Аш віддав данину поваги бренду, який має залишити: "Я, безумовно, думаю, що став кращим дизайнером завдяки роботі в Berluti, і я шалено вдячний моїм майстрам і ремісникам. Мені завжди подобалося працювати з ательє — чи то йшлося про пошиття одягу, чи то взуття або аксесуарів".
До роботи в Berluti Кріс ван Аш був креативним директором Dior Homme з 2007 по 2018 рік. Тим часом після першої презентації Berluti на Паризькому тижні моди в січні 2012 року, бренд очолював Алессандро Сарторі (якого за п’ять років переманили в Ermenegildo Zegna), а потім — Гайдер Акерманн три сезони поспіль, до призначення Кріса ван Аша.
Яким буде наступний етап цього історичного взуттєвого Дому, що став неперевершеним брендом у світі чоловічого одягу? Бренд, який заснував у Парижі талановитий дизайнер взуття та італійський емігрант Алессандро Берлуті в 1895 році, став раннім придбанням конгломерату LVMH — ходили чутки, що Бернар Арно купив його в 1993 році у внучки засновника Ольги Берлуті, щоб зберегти улюблений бренд взуття. У Berluti все залишалося майже без змін доти, доки Антуан Арно не посів пост генерального директора у 2012 році. Він передав кермо влади над брендом дизайнерові Сарторі й доручив розширити Berluti до виробництва чоловічого одягу. Як сказав Арно про виробничі плани під час запуску: "Я думав про це давно. Чоловічий бізнес зростає вдвічі швидше, ніж жіночий... і в портфелі групи не було 100% чоловічого бренду".