Український бренд GUDU представив рекламну кампанію до колекції весна-літо 2021, у якій дизайнер Лаша Мдінарадзе повертається до одного зі своїх улюблених прийомів у стилізації — закритих облич.
"Закрите обличчя моделі — це можливість сфокусуватися саме на одязі, — розповідає дизайнер. — Спершу ми використовували цей прийом, підкреслюючи в такий спосіб, що одяг GUDU годиться для найрізноманітніших жінок". Знімали в досить драматичному ключі, на контрасті червоного, чорного й білого кольорів.
"У цій рекламній кампанії ми вирішили сфокусуватися на головних речах, з якими асоціюється GUDU, — ідеально скроєних жакетах, — продовжує Мдінардзе. — Щосезону ми переосмислюємо цей предмет гардероба, але залишаємося відданими своїм ключовим принципам — продуманому до дрібниць крою, вивіреній посадці, бездоганній якості пошиття". У колекції весна-літо 2021 головним декоративним елементом на жакетах GUDU стали хвилі, адже весь сезон присвячений мріям про море.
Фото: Вова Клевер