Бренд трикотажного одягу RITO представив нову осінньо-зимову колекцію, натхненням для створення якої послугували затишок, зручність і дружелюбність – все те, що данці називають хюґе. Хюґе – це не просто рівень комфорту, а ціла філософія щастя, яку вже давно вважають невід'ємною частиною національного характеру Данії. Для скандинавів хюґе – це мистецтво бути щасливим і вміння радіти простим речам. А осінньо-зимовий період – дуже вдалий час, щоб оточити себе затишком, і без трикотажу тут не обійтися.
Як завжди, в колекції RITO, поряд з актуальною базовою лінією одягу, присутні нові розробки, в яких застосовані унікальні технології роботи з трикотажем. У новому сезоні дизайнер RITO, Анна Панченко, продовжує тему oversize і пропонує носити об'ємні кардигани з довгими рукавами і м'які светри зв'язані з чистої шерсті, а також вільні сукні, брюки та спідниці. Основні кольори майбутньої осені – спокійні відтінки теплих бежевого, холодного сірого і небесно-блакитного кольорів, а також акцентні бузковий, ліловий і колір морської хвилі.
Ознайомитися з усіма моделями докладніше можна на сайті бренду – www.rito.ua, а також в соціальних мережах: Іnstagram – @rito_knits і Facebook-акаунті.
Photo: Ксенія Сергієнко
Production & style: Анастасія Басс
Model: Лія Сташевська (Ecos models)
Hair style & MUA: Світлана Дроздова