Показ Chanel Couture весна-літо 2022 відкрила амбасадорка бренду й колишня наїзниця Шарлотта Казірагі верхи на коні у фірмовому твідовому жакеті бренду. Декорації створив сучасний художник Ксав’є Веян, а французький музикант Себастьєн Тельє виступив наживо.
Віар не приховувала своїх уподобань в інтимних декораціях, тоді як її попередник, покійний Карл Лагерфельд, любив створювати помпезні інсталяції, що імітують айсберги, водоспади чи навіть космічні ракети. Геометричний дизайн Веяна, натхнений конструктивістським мистецтвом, став вдалим компромісом. Художник створив м’яку атмосферу з приглушеним освітленням і перероблюваними матеріалами, залишеними в їхньому природному стані. "Насправді я знайшла записи Карла в книжках Родченка й Малевича, які він мені завжди давав, — там стільки позначок про деталі, які можна було б використати для вишивки тощо. Карл завжди був конструктивістом!" — розповіла дизайнерка.
Будучи давньою правою рукою Лагерфельда, Віар прекрасно говорить його мовою — і, відповідно, мовою Chanel. Його пристрасть до мистецтва й дизайну 1920-х знайшла віддзеркалення в цій легкій колекції, що містить легкі шифонові сукні, комбінезони з пір’ям і довгі спідниці з торочками. Геометричні мотиви епохи з’явилися на таких речах, як розшита лелітками сукня-комбінація зі стьобаним страусовим пір’ям, і монохромний твідовий костюм, розшитий лелітками.
Довгі й вигнуті на стегнах фірмові твідові жакети модного Дому вирізнялися розрізними клапанами на спині, натхненими кінною уніформою, і поєднувалися з випуклими штанами з манжетами, що мали подекуди розрізи з боків. Тим часом картаті твідові сукні-пальта й туніки А-силуету уособлювали акуратну чарівність 1960-х.
"Це літня колекція, тому вона дуже свіжа, навіть з великою кількістю вишивок. Мене трохи надихнули 1920-ті — пір’я, торочки — жіноча сторона конструктивістів", — сказала креативна директорка Віржині Віар напередодні показу її кутюрної колекції. Новий погляд дизайнерки на літній твідовий костюм Chanel вирізнявся наявністю спідниці, що застібалася всього на один ґудзик. Під костюмом можна було помітити ніжну мереживну сукню. Водночас улітку не буде спекотно в її брючних костюмах, адже штанини розрізані збоку від середини литки до верхньої частини стегна. Настрій стилю Гетсбі 1920-х і 1930-х, про який Віар говорила в прев’ю, проявився в сукнях з тонкого шифону й органзи із заниженою талією. Ковзні атласні вечірні сукні, здавалося, трималися на масивних намистах і вишукано драпувалися, відкриваючи спину, а крихітні розшиті бісером жилети надавали колекції ще більшого гламуру.
Показ завершив образ нареченої в білосніжній сукні на тонких бретельках, яка несла блакитний букет у пам’ять про давнього друга бренду й обличчя аромату Bleu de Chanel — французького актора Гаспара Ульєля, який загинув минулого тижня внаслідок нещасного випадку на лижах.
Всю колекцію Chanel Couture весна-літо 2022 дивіться тут.