Креативний директор італійського бренду Gucci, Алессандро Мікеле, оголосив про співпрацю з японським брендом Comme des Garçons, засновником якого є Рей Кавакубо. Так, два абсолютно протилежних за стилістикою бренди випустили ексклюзивну сумку-шопер, що об'єднує коди обох Будинків.
Для створення нової моделі за основу була взята сумка-шопер від бренду Comme des Garçons, яка тепер обзавелася знаковою червоно-зеленою стрічкою Gucci. Стінки шопера виконані з коричневого крафтового паперу і упаковані в пластикову оболонку.
У зв'язку з майбутніми святами, сумка з'явилася в продажі вже 23 листопада в Японії в бутіках Comme des Garçons і Dover Street Market Ginza. Світова прем'єра колаборації запланована на 6 грудня, сумку, як ексклюзив, представлять в просторі Gucci Garden у Флоренції.