Попри обмеження на подорожі, багато брендів і далі випускає капсульні літні колекції. Британський бренд Burberry презентував свою нову рекламну кампанію TB Summer Monogram. Її обличчям стала Кендалл Дженнер — супермодель сфотографувала сама себе на домашню вебкамеру в образах з колекції, прикрашених оновленою монограмою бренду. На знімках Кендалл позує в сексуальному боді, ефектному комплекті спідньої білизни, розслабленій сорочці з коротким рукавом і спортивних шортах, а також приміряє об’ємне чоловіче худі.
Нова монограма, яку вперше представив Ріккардо Тіші у 2018 році, є одою засновникові модного Дому Томасові Берберрі. Новий принт представлений у більшому масштабі й має нову колірну палітру, що складається з темно-бежевого, лазурового синього й графітового кольорів з помаранчевими акцентами. До літньої колекції TB Summer Monogram увійшли пляжні сукні, купальники, блузки, боді й легінси. Також бренд представив речі для чоловіків — толстовки, плавки, сорочки й шорти. Доволі різноманітна лінійка аксесуарів із цієї колекції пропонує: шовкові шарфи, сумки, панами, рушники й навіть дошки для серфінгу.
Крім того, креативний директор Burberry Ріккардо Тіші прилучив до створення віртуальної рекламної кампанії модного фотографа Ніка Найта і графічних дизайнерів Пітера Севілла й Кеті Інгленд. Завдяки цій творчій співпраці бренд представив відео, що надихає на літо, свободу й любов. Речі з колекції можна купити в усіх бутиках бренду з 1 липня, а також із 8 липня на Farfetch.