З 3 по 8 лютого в "Мистецькому Арсеналі" пройде новий сезон Ukrainian Fashion Week, в рамках якого 55 дизайнерів покажуть колекції сезону осінь-зима 2018/2019. Всього оргкомітет планує провести за ці дні 51 шоу, сім презентацій, сім спецпроектів, а також готує дві освітні платформи.
"Наша мета – це зробити UFW місцем, де все українське стає загальносвітовим. Ми вимогливо відбираємо бренди, які показуються на нашому майданчику, експериментуємо з інноваційними форматами, відкриваємо нові імена і обов'язково запрошуємо в гості професіоналів світової fashion-спільноти, – розповідає Ірина Данилевська. – Нам важливо, щоб модна індустрія стала помітною частиною української економіки і ми впевнені, що це можна зробити".
Слова Данилевської підтверджує програма цього сезону. Наприклад, спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі буде проведено круглий стіл, присвячений питанням імпорту та експорту одягу, а також подолання цих бар'єрів в роботі дизайнерів. Продовжиться і співпраця з British Council в рамках проекту DNA. А висвітлювати покази українських дизайнерів приїдуть редактори Vogue US, VOgue Italia, NOWFASHION, ZOE Magazine Italia і багато інших. З боку ритейлу очікується приїзд байєрів Luisa Via Roma, Lane Crawford (Hong Kong), NANA SUZUKI Showroom (Uk). Також велику увагу в цьому сезоні буде приділено саме комерційній складовій – на локації "Мистецького Арсеналу" буде діяти спеціальний шоу-рум, де можна буде купити речі 14 брендів, а дизайнери зможуть дізнатися все про продажі на практичній платформі #MasteringSale.
А передати настрій сезону і скрасити очікування нових показів допоможе спеціальне відео.