Як уві сні: рекламна кампанія Marc Jacobs весна-літо 2018

Американський бренд Marc Jacobs представив рекламну кампанію прийдешнього весняно-літнього сезону, в який команда влаштувала собі сеанс рефлексії на тему сну і дійсності. А команда на знімальному майданчику зібралася, що треба: фотограф Стівен Мейзел, стиліст Кеті Гранд, візажист Пет Макграт і перукар Гвідо Палау.

image

Всі разом вони створили сюрреалістичні картинки, на яких зображення неначе пливе. Глядачеві доведеться по-справжньому вгледітися в кожен кадр, щоб розглянути барвисті ретро-образи з колекції.

Читайте також:

Джіджі Хадід – нове обличчя Valentino

Сложный выбор: Аня Рубик в рекламной кампании Jimmy Choo

Популярне на VOGUE