2019 року лялька Barbie святкує 60-річний ювілей, на честь чого 22 українські бренди створили для неї вбрання в фірмовому впізнаваному стилі. Ознайомитись з результатом можна на тематичній виставці, яка до 15 січня триватиме в київському ЦУМі, а vogue.ua завітав у шоуруми трьох дизайнерів і поглянув, як вони готували свої образи для легендарної ляльки.
Про образ для Барбі: Цей образ – компіляція з колекцій різних років. Я влаштувала голосування в соціальних мережах, де запитала, що для людей означає Litkovskaya, з якими речами і настроєм ми асоціюємося. Багато зазначили, що жінка Litkovskaya – сильна і селфмейд, але при цьому тендітна, тому я захотіла відтворити для Барбі мініверсію нашого фірмового білого пальта. Воно називається Tilda, ми його показували під час другої презентації в Парижі і потім ця модель брала участь у безлічі міжнародних зйомок. Цікаво, що згодом його почали із задоволенням носити і хлопці, але на них воно має абсолютно інший вигляд. У результаті Tilda стала для мене тим самим поєднанням жіночності і маскулінності. З усіх поглядів знакова річ Litkovskaya. Також наша лялька одягнена в шкіряний корсет, який я називаю сполучною ланкою багатьох колекцій. А завершує образ спідниця з високим розрізом. Ще б мені хотілося повторити для Барбі наші чоботи-копита, але через технічні складнощі ми відмовилися від цієї ідеї.
Історія з дитинства: Я завжди хотіла Барбі, але так склалося, що у мене її не було. До коробки з Барбі в той час йшов альбом з наклейками і всі дівчатка ними радісно обмінювались, а я в цьому цікавому процесі брати участі не змогла. А тепер уявіть, як сильно я зраділа, коли у мене з'явився шанс створити своє вбрання для тієї самої ляльки.
Про місію Барбі: Сьогодні мене ще більше за образ Барбі приваблює меседж, який несе лялька: "Ти можеш бути ким забажаєш". Я сама йду з ним по життю і транслюю його у своїх колекціях. Лялька феноменально вплинула на світогляд багатьох дівчаток, які сьогодні вже самі стали дорослими. Мені подобається, що Барбі змінюється і сьогодні демонструє, що потрібно бути різною. Вона довгий час була ідеальною, але зараз потрібно шукати свій ідеал у собі.
Сюжет для Барбі: Моя Барбі рухалась би на кораблі і запливала в ті точки земної кулі, де існують складні умови життя, дарувала б добро людям там, робила б їхнє життя красивішим. Це був би своєрідний Ноїв ковчег.
Про образ для Барбі: Ми взяли сукню з колекції "Бюро", яка була присвячена радянським кінофільмам. Називається вона "Верочка" і відсилає до шедевру Ельдара Рязанова "Службовий роман". Але у версії для ляльки ми додатково розшили вбрання намистинами і кришталем. Я називаю його коктейльною сукнею для Барбі різного віку. Це одна з моїх улюблених суконь.
Про місію Барбі: Для мене дуже важливо, що Барбі транслює актуальні сьогодні питання, насамперед diversity і дає маленьким дівчаткам правильну установку: "Ти можеш бути ким захочеш".
Про участь у проєкті: У мене в дитинстві не було Барбі, тому пропозицію взяти участь у проєкті сприйняв як виклик. Барбі – це статусна іграшка зі своєю репутацією і образом, для неї створювали костюми найвідоміші бренди і мені приємно створити для неї щось від ARTEMKLIMCHUK".
Про перевтілення Барбі: Я б дуже хотів, щоб Барбі приміряла образ Шер – це легендарна артистка, яка почувається цілком впевнено і вільно в найяскравіших і найзухваліших костюмах. І обов'язково в наборі до неї мала б іти сцена зі світлодіодами. (Першу ляльку Barbie на честь легендарної співачки Шер випустила американська компанія Маттел 2001 року, потім 2007 року її перевидали в прозорому вбранні з сітки, інкрустованому камінням у поєднанні з ботфортами. – прим.ред.).
Про образ для Барбі: У межах проєкту ми придумали три вбрання, що повторюють знакові сукні T-dress, декоровані пір'ям або кристалами. Для кожного з них обрали ляльку – плюс-сайз, європейської зовнішності і африканської. Всім лялькам ми додатково зробили зачіски і додали аксесуари.
Історія з дитинства: Коли я був маленьким, то справді мріяв про Барбі, але батьки не могли мені її придбати. Після довгих умовлянь мені все-таки купили заповітну Барбі – я був найщасливішим. Я любив її вбирати, фарбувати, стригти. Міг відрізати шматок гардини, щоб зробити їй вбрання. Для мене Барбі була музою і подругою, тому мені вдвічі приємніше працювати з нею в дорослому віці.
Про місію Барбі: Барбі – це не лялька, а явище в культурі. Вона формує смак дітей, транслює цінності того чи іншого періоду – показує, що для дівчаток немає обмежень у виборі професій, а врода повинна бути різною.
Сюжет для Барбі: Я б Барбі T-dress помістив в умови святкування дня народження. Наші клієнти часто вибирають сукні бренду для вечірок і радісних приводів, тому і Барбі має веселитися в найкращих традиціях епохи диско і Studio 54.
Ознайомитись з усіма образами, створеними українськими дизайнерами для Barbie, можна в галереї: