Ми живемо в непросту й невизначену пору. У той час, як кожен з нас може робити елементарне — дотримувати порад медичних працівників і не наражати себе й оточення на небезпеку, — компанії у всьому світі всіляко сприяють боротьбі проти чуми XXI століття.
Як і в разі з кількома кризами минулих років, великі гравці у світі моди, а також в індустрії краси й технологій активізуються й допомагають боротися проти COVID-19.
Найпростіший, але найефективніший крок, який зробив майже кожен бренд, — закрив свої крамниці на період карантину. 13 березня засновниця й генеральна директорка Glossier Емілі Вайс оголосила, що компанія ухвалила "важке рішення" тимчасово закрити всі торговельні пункти Glossier, щоб допомогти зменшити поширення вірусу, зважаючи на те, що крамниці щодня відвідують десятки людей. Таке ж рішення ухвалили й інші марки: від Reformation до Nike і Supreme.
Тим часом найбільші міжнародні компанії у сфері моди, краси й технологій знаходять інші способи допомогти. 16 березня конгломерат LVMH оголосив, що переобладнав деякі зі своїх заводів, зокрема й ті, що виробляють косметику для Dior і Givenchy, для виробництва дезінфекційного засобу у світлі глобального дефіциту такого потрібного продукту.
"LVMH використовуватиме виробничі лінії своїх парфумерно-косметичних брендів... для виробництва великої кількості водно-спиртових гелів з понеділка", — повідомив Бернар Арно. У заяві підтверджено, що гелі або дезінфекційні засоби для рук безплатно доправлятимуть до органів охорони здоров’я. Також раніше LVMH пожертвувала 16 мільйонів юанів (2,2 мільйона доларів) Товариству Червоного Хреста Китаю й пообіцяла "отримати й надати" медичне приладдя.
18 березня L'Oréal оголосила, що також почне виробляти дезінфекційний засіб для рук на своїх заводах, а також пожертвує мільйон євро компаніям, що працюють нині з хворими. "L'Oréal хоче висловити свою вдячність, підтримку й солідарність з усіма, хто з надзвичайною сміливістю й самозреченням мобілізується для боротьби проти пандемії", — сказав Жан-Поль Агон, голова й виконавчий директор компанії. Того ж дня модний конгломерат Inditex (Zara, Massimo Dutti, Pull & Bear, Uterqüe, Stradivarius, Bershka) підтвердив, що почне використовувати свої фабрики в Іспанії для виготовлення медичних масок, а також медичного одягу.
На початку березня Джорджіо Армані пожертвував приблизно 1,8 мільйона доларів на боротьбу проти COVID-19, а Донателла й Аллегра Версаче зобов’язалися перерахувати понад 350 тисяч доларів відділенню інтенсивної терапії лікарні San Raffaele в Мілані. Також в Італії, одній з країн, які найбільше постраждали від глобальної пандемії, К’яра Феррані та її чоловік зробили пожертву в ту саму лікарню, що й родина Версаче. Крім того, Феррані розпочала власну онлайн-кампанію зі збирання коштів для італійських лікарень.
16 березня Prada оголосила про те, що забезпечить усім потрібним по два відділення інтенсивної терапії та реанімації в трьох лікарнях Мілану: Vittore Buzzi, Sacco і San Raffaele. Днем пізніше Moncler оголосив, що пожертвує 10 мільйонів євро на проєкт будівництва лікарні для понад 400 відділень інтенсивної терапії в районі Мілану.
18 березня засновник Pyer Moss Кербі Жан-Реймонд оголосив, що перетворить нью-йоркський офіс свого лейбла на центр пожертвувань, збираючи предмети першої потреби, такі як рукавички й маски, щоб роздати їх тим, хто належить до першої групі ризику пандемії COVID-19, — медикам.
Nike і його однойменний фонд виділив понад 15 000 000 доларів США на допомогу в боротьбі проти COVID-19. Кошти спрямують в Орегонський продовольчий банк і Фонд відновлення, а також в Орегонський університет здоров’я й науки задля розширення "доступу пацієнтів і підвищення оперативної готовності до розширеного діагностичного тестування на COVID-19". Крім того, пожертвування буде також унесено до Фонду Організації Об’єднаних Націй і Швейцарського фонду благодійності, громадських фондів у Великому Мемфісі й Бостоні, а також у всій Європі, на Близькому Сході та в Африці через Фонд короля Бодуена.
На початку минулого місяця Bulgari співпрацював з Istituto Lazzaro Spallanzani в Римі стосовно придбання системи отримання мікроскопічних зображень, щоб допомогти боротися й запобігти поширенню COVID-19.
Швейцарський конгломерат Richemont, власник Cartier, Van Cleef & Arpels і Chloe, виділив 1,4 мільйона доларів на боротьбу проти COVID-19.
Марко Біццарі, головний виконавчий директор Gucci, особисто передав понад 100 000 доларів лікарням в італійському регіоні Емілія-Романья, у яких перебуває найбільше інфікованих коронавірусом.
Sergio Rossi пожертвували понад 100 000 доларів у місцеві міланські лікарні Fatebenefratelli й Sacco.
Фонд Only The Brave Foundation Ренцо Россо закликав підписників в Instagram зробити пожертвування безпосередньо до фонду, щоб вони могли розподіляти кошти між невеликими громадськими організаціями.
Одними з перших на ситуацію з коронавірусом відреагували Доменіко Дольче й Стефано Габбана. Ще в середині лютого вони пожертвували кошти Університету Humanitas на підтримку дослідження щодо з’ясування реакції імунної системи на коронавірус.