JUL представляє оновлену колекцію "Українська хвиля" та присвячує їй музичний мінісеріал

У своєму прагненні популяризувати національну культуру в Україні та за її межами JUL вперше презентував дроп "Українська хвиля" влітку 2022 року. Він був присвячений музичному руху, який започаткувався і набув популярності в Україні ще в 1990-х, у перші роки після проголошення незалежності нашої держави. В час драйву та максимальної відкритості до всього нового з’явились "Територія А", "Українська хвиля", "Таврійські ігри" і ціла плеяда ініціатив, що виховали сучасну українську музичну сцену, подарувавши нам "Скрябіна", "Аква Віту", Юрка Юрченка, Русю, Сестричку Віку, "ВУЗВ", "ТНМК", "Океан Ельзи" та багатьох інших. Музика тих часів була виявом жаги до свободи та очікуванням нового чудового світу.

Цього року до Дня Незалежності JUL знову звертається до української музики й постатей, що створювали цей особливий час, коли диво здавалось набагато ближчим. Цьогорічна "Українська хвиля" — це колекція футболок із зображеннями знакових та культуротворчих альбомів українських музикантів. До другого дропу увійшли "Воплі Відоплясова" з обкладинками "Або Або", "Скрябін" з "Танець Пінгвіна", "Цукор біла смерть" із "SELO", Руся з "Вибране", Ірина Білик з "ОМА", "Кому вниз" з "1990", а також "Тріо Мареничі". Розвиваючи мерчеву культуру, бренд створив окремий логотип колекції "Українська хвиля" і також зобразив його на футболках.

, JUL (@jul.com.ua)

"Українська хвиля" — це бачення JUL стосовно того, як можна ретранслювати досягнення культури минулого через сучасні форми, а також щире бажання бренду надати другі крила тій музиці, яка була не до кінця почутою та оціненою через радянську окупацію або засилля російської культури в нульових. Команда бренду прагне розкрити українцям якісну та автентичну попкультуру минулого в сьогоденному виконанні. А іноземну аудиторію JUL — познайомити з нею.

До запуску "Української хвилі" бренд підготував музичний мінісеріал, який складається із п’яти серій — п’яти різних історій, що супроводжуються обраними композиціями та чудово лягають в контекст сучасності. Одна із серій презентує нове звучання пісні Русі "Не стій під вікном" у виконанні молодої хітмейкерки Roxolana. Всі наступні епізоди мінісеріалу будуть опубліковані в соціальних мережах бренду.

Предмети дропу виготовлені з трикотажу. Піклуючись про індивідуальний підхід до кожного, JUL розробив широку розмірну сітку унісекс-моделей — від XS до XXL, а також багатоманітну варіацію відтінків — від насиченого коралового до класичного молочного.

Популярне на VOGUE