Інтерес модної індустрії до всього, що стосується 1990-х років, просто не вщухає. Французький модний Дім Jean Paul Gaultier, який тісно пов’язаний з тією епохою, запросив нігерійського виконавця Burna Boy вибрати його улюблені архівні моделі окулярів та інтерпретувати їх для спільної колекції.
За інформацією Jean Paul Gaultier, ця співпраця ознаменувала собою першу модну колаборацію для нігерійського співака. На честь цієї події, французький бренд влаштував вечірку у своїй штаб-квартирі для шанувальників Burna Boy напередодні його виступу у Парижі 20 травня, яку відвідали понад 40 000 людей.
В рамках співпраці Burna Boy x Jean Paul Gaultier лімітованим випуском вийшли дві моделі протисонцевих окулярів, представлені в чотирьох кольорах. Для створення аксесуарів бренд шукав натхнення в останньому альбомі артиста Love, Damini — зокрема використавши деталі у формі серця та червоні лінзи.
Burna Boy також став обличчям рекламної кампанії колаборації, яку зняла фотографка Марчіна Кемпскі. Він позував на тлі декорацій, які розробила студія Daughter of Lama. Сет-дизайн також був навіяний культовими музичними відео з — як ви вже здогадалися — 1990-х років.
Протисонцеві окуляри Burna Boy x Jean Paul Gaultier продаватимуться на офіційному сайті бренду та в таких магазинах, як Machine A, Voo Store, FWRD, Kith, Mytheresa, Slam Jam і Antonioli. Ціни на аксесуари з колаборації коливаються від 450 євро до 550 євро, а кастомізовані моделі коштують 590 євро.
Флоренс Тетьє, креативна директорка модного відділу Jean Paul Gaultier, підвищила популярність бренду завдяки співпраці з Lil Nas X, Melissa та Ottolinger, а також через колаборацію з Кайлі Дженнер. Особливу популярність та прихильність здобула весняна колекція Dress Like Jean Paul, натхнена культовим образом Жана-Поля Готьє в його знаковому смугастому топі і картатому кілті.