З настанням карантину світ змінився, а разом із цим з’явилися нові модні тенденції. Очікується, що масковий режим збережеться щонайменше до кінця літа, а отже захисний аксесуар тепер наша реальність. Дизайнери тримають руку на пульсі й стежать за трендами нового часу. Модний Дім Jean Paul Gaultier представив свої версії кутюрних захисних масок. Нову капсулу створено для проєкту The Mask французького журналу Gala.
Під девізом: "Захисти себе, створи себе" дизайнер опублікував світлини масок на сторінці бренду в Instagram. Готьє запропонував перетворити повсякденний аксесуар на об’єкт високої моди. Креативна команда Jean Paul Gaultier вирішила створити маски в стилі культових колекцій дизайнера — від класичного матроського принту бренду й байкерських косух із застібкою-змійкою до моделей з ювелірними прикрасами й аплікаціями з пір’я й мережива.
З огляду на обмежене пропонування масок і невелику різноманітність моделей, багато хто з модних брендів побачив для себе можливість розширити бізнес до абсолютно нових, але потрібних меж. Усього в ініціативі взяли участь 48 дизайнерів і художників. Серед них — Доми моди Giuseppe Zanotti й Alexis Mabille, ювелірний Дім Boucheron, парфумерний бренд Lolita Lempicka, модель та ікона стилю Інес де ла Фрессанж. Деякі з їхніх робіт дивіться нижче.