Упродовж століть корсети були невіддільною частиною жіночого гардероба, і тільки на початку ХХ сторіччя Коко Шанель зробила революцію у світі моди, "звільнивши" жіночі тіла від цього предмета одягу, що сковує рухи й часом спричиняє дискомфорт. Про корсет забули до 70-х років, поки панк-мода не показала, що цю річ можна асоціювати із сексуальністю й девіантністю та носити щодня. Здебільшого сучасний корсет став широко визнаною частиною модного гардероба в 90-х, багато в чому завдяки Жан-Полю Готьє і його моделі з конусоподібним ліфом, у якому виступала Мадонна під час туру Blonde Ambition у 1990–1991 роках. Але справжнє нове життя цій речі дала Вів’єн Вествуд.
Vivienne Westwood весна-літо 1991
Вів’єн Вествуд у принципі славилася своєю любов’ю до інтерпретацій англійського традиційного одягу та інноваційним підходом до його пошиття. Навіть у панк-роки, коли вона та її колега Малкольм Макларен створювали грубий деконструйований вуличний одяг, у дизайні Вествуд використовували історичні відсилання. Вона із самого початку створювала архетипний образ панка за допомогою різних, запозичених у минулого деталей. Наприклад, джерелом натхнення колекції Pirate сезону осінь-зима 1981/1982, була гравюра XVIII століття, а назву лінійка отримала на честь того, що нібито "грабувала" історію, представляючи бриджі й сорочки, що здіймаються, використовуючи смугасту тканину.
Vivienne Westwood весна-літо 1991
Утім Вествуд швидко усвідомила силу історії у своїх колекціях, що допомогло її кар’єрі подолати розрив між субкультурним минулим і світом високої моди. В одному з інтерв’ю дизайнерка сказала: "Ми — минуле. Звідки ви берете свої ідеї, якщо не з минулого?" Після Pirate вона "пограбувала" низку інших історичних періодів і культур з колекціями Savages (весна-літо 1982) і Buffalo / Nostalgia of Mud (осінь-зима 1982/1983). Дизайнерка поповнювала свою скарбничку історичних знакових речей з кожною колекцією.
Vivienne Westwood осінь-зима 1991/1992
Спідниця Mini-Crini, яку розробили для однойменної колекції сезону весна-літо 1985 року, поєднує в собі конструкцію вікторіанського криноліна із сучасною мініспідницею. Спідниця у формі дзвоника стала зухвалим переробленням одного з найвідоміших предметів одягу XIX століття й однією з найкультовіших речей, яку створила Вествуд. Із цією колекцією дизайнерка почала виявляти ще більший інтерес до найкласичніших історичних елементів гардероба.
Vivienne Westwood весна-літо 1995
Хоча Вествуд досліджувала панк-версії спідньої білизни як звичайний одяг ще в ранні роки (створила повсякденний одяг з корсетних деталей у фетишистській колекції SEX у 70-х роках, а в Nostalgia of Mud одягла шовковий бюстгальтер поверх сорочки), вона перетворила корсет на вишуканий повноцінний незалежний одяг у своїх модних колекціях кінця 80-х, включно з Harris Tweed (осінь-зима 1987/1988) і Time Machine (осінь-зима 1988/1989).
Vivienne Westwood осінь-зима 1993/1994
У 90-ті роки свої знамениті корсети Вествуд розробила під впливом моди й культури XVIII століття. Ці корсети були витончено пофарбовані й виготовлені з еластичної тканини. Форма повторює оригінальний історичний референс. Як і його предок, цей корсет вирізняється жорстким внутрішнім з’єднанням, широкими шлейками й V-подібним вирізом. Тоді як більшість корсетів XVIII століття були зроблені з простої білої бавовни або льону, у версії Вествуд він представлений з принтом у вигляді деталі картини 1743 року "Дафніс і Хлоя" Франсуа Буше.
Vivienne Westwood осінь-зима 1992/1993
Відтоді Вествуд удосконалила, переробила й реміксувала стиль, який розробила у 80-ті, використовуючи свою власну роботу як еталон. Упродовж багатьох років вона використовувала корсет у колекціях для подання гендеру, неволі, стриманості й фетиша. Від корсетів з картинами XVIII століття колекції Portrait осінь-зима 1990/1991 і бальних суконь колекції Café Society весна-літо 1994 — і до корсетів з бавовни для її демократичнішої лінії Anglomania, та поточних колекцій, які розробив її чоловік, Андреас Кронталер.
Vivienne Westwood осінь-зима 1994/1995
Вона була однією з небагатьох сучасних дизайнерів, які використовують у своїх колекціях корсети єлизаветинського стилю й часто роблять акцент на візерунку тканини й високому рівні деталізації. Вествуд подобалось використовувати тартан, а також шовк і оксамит, і завдяки поєднанню міцної конструкції та якісних тканин створювати дійсно унікальні корсети.
Vivienne Westwood осінь-зима 1995/1996
Вів'єн Вествуд популяризувала ідею вивчення історичної сукні та використання прийомів минулого в сучасній моді. Вона показала, що, розуміючи форми, конструкції і принципи декорування старих речей, можна легко вписати їх у гардероб XXI століття.