Модний Дім Burberry представив нову рекламну кампанію, яку зняли одразу два фотографи – Нік Найт і Данко Штайнер. Ця ідея протиставлення двох поглядів продовжує концепцію подвійності самої колекції, де вулична мода на одному подіумі зустрілася з одягом елегантним і позачасовим.

Обличчями рекламної кампанії стали абсолютно різні дівчата: Ірина Шейк, Фрея Беха Еріксен, Сора Чой, Франческа Саммерс, а позували моделі в фірмових тренчах, сорочках з італійського шовку, шкіряних спідницях, строгих шерстяних жакетах і делікатних сукнях, обшитих пухом, і все це на тлі схвильваного моря.
"Я завжди сприймав Англію, як країну контрастів, – розповідає про нову колекцію Ріккардо Тіші. – Вона одночасно манірна і волелюбна, традиційна і при цьому дуже бунтівна. Якщо в першій колекції я тільки почав винаходити свій алфавіт, то зараз я пробую складати ці літери в слова".