Лауреати премії Vogue Talent Prize 2023 про благодійність, незламність українців і віру в перемогу

Vogue TalentPrize — ініціатива команди українського Vogue для відзначення та підтримки вітчизняних модних талантів. У 2023 році в партнерстві з французьким брендом Kronenbourg ми оголосили номінацію ResilienceandSocialImpact, щоб вшанувати бренди, які зараз не тільки знайомлять увесь світ з українською модою, а й займаються активною волонтерською діяльністю: допомагають захисникам та потерпілим від війни українцям. Нашими переможцями у цій важливій номінації стали п'ять українських марок — GuzemaJewelry, AliSaulidi, FROLOV, GuniaProject та theCOAT. Кожна з них знайшла свій шлях допомоги країни. У відборі номінантів команда українського Vogue враховувала публічно доступну інформацію про волонтерську діяльність українських дизайнерів і брендів. Усі учасники отримають відзнаку VogueUA, редакційну підтримку на всіх наших диджитал-платформах, а також грошову премію для розвитку своєї професійної діяльності від партнера премії.

Guzema Jewelry

Валерія Гузема займалася волонтерством ще до повномасштабного вторгнення, а останні півтора року воно стало великою частиною її життя. Про цей шлях вона розповідає в нашому інтерв'ю.

the COAT

Від початку повномасштабного вторгнення бренд theCOAT підтримує різнобічні гуманітарні та соціальні проєкти. У перші тижні березня 2022 року шоурумtheCOAT виконував роль гуманітарного хабу, а Катерина Сільченко однією з перших випустила благодійну колекцію, за допомогою якої збирає гроші дотепер.

FROLOV

FROLOV — ще один український бренд, який активно бере участь у волонтерському русі та використовує свою міжнародну впізнаваність для благодійних цілей. Дизайнер Іван Фролов допомагав фонду MashaFoundation Маші Єфросініної, Фонду Сергія Притули та громадській організації парамедиків "Госпітальєри". Детальніше у прямій мові дизайнера.

Gunia Project

Бренд виняткових речей GuniaProject вибрав два головні напрямки волонтерської роботи — військові збори та допомога безпритульним тваринам. За понад 500 днів великої війни команда марки перерахувала на благодійність 1,5 мільйони гривень. Більше — у відео.

Ali Saulidi

За понад 500 днів повномасштабного вторгнення бренд виготовив та відправив військовим понад 4000 пар літньої моделі взуття UADEFENDER, 1000 пар зимової моделі UADEFENDERII та близько 1000 пар нових літніх UADEFENDERIII. Кожного дня ця цифра зростає, а як відбувається процес — у відео:

Популярне на VOGUE